Regioteam CAD2M - Jawasport/Ventura
Één van de toppers dit weekend mag je toch wel zeggen. Wat is met Ventura aan de hand?? Gaan ze zich dan eindelijk eens boven die stabiele middenmotor vechten of is het een winterdepressie van de andere teams in deze klasse?? Momenteel is de uitslag van Wings - CAD2M nog niet bekend, maar gezien de huidige stand van zken geef ik Ventura een goede kans!
Atomium'61 - SOS-Kwieksport
Beide ploegen nu eindelijk zien spelen. Ik denk helaas toch dat SOS de punten mee gaat nemen naar Den Haag, “betere” ploeg voornamelijk door de tweeling op de opbouw en de betere keeper. Laten we hopen op een wederopstandig van Atomium! Hou de mondjes tegen de scheids en laat SOS dat werk maar doen, die doen dat voor 2 ploegen de gehele wedstrijd;)!
DIOS - Gemini
Ook Gemini begint puntjes te snoepen de laatste 3 wedstrijden. Heren beginnen eindelijk weer hun vorm van vorig seizoen te pakken te krijgen?? Toch is Dios in de luchtballon een haast onneembare vesting! Puntjes voor Dios
Sittardia - Witte Ster'75
Sittard revancheert zich van het debacle in Zoetermeer en schiet Bruine Anjer met 10 verschil terug naar de Gewassen Piemel.
V&L - Hellas 3
Heb de Rollator-Brigade van Hellas maar weer eens zien spelen gisteren tegen Quintus. Het was niet om aan te zien. Het was te danken aan het jongere broertje Overkleeft dat er af en toe nog wat spannends gebeurde aan Hellas-zijde, maar het zou me verbazen als deze jongere telg zich de moeite doet om de reis naar Zuid-Limburg te maken op zondag. Nevertheless..V&L gaat weer eens 40 doelpunten scoren in een wedstrijd als ze zich niet weer aanpassen aan het tempo (lees: géén tempo) van de mannen van Hellas. In ieder geval een gemakkelijke en ruime overwinning voor V&L.
v.d. Voort/Quintus 2 - Wings
Toch wel echt een leuke topper in deze klasse. Ik geef Quintus het thuisvoordeel en een nipte overwinning van 3-4 doelpunten.