Voorspellingen Hoofdklasse B Volgende ronde

• Jean United

Regioteam CAD2M - Jawasport/Ventura

Één van de toppers dit weekend mag je toch wel zeggen. Wat is met Ventura aan de hand?? Gaan ze zich dan eindelijk eens boven die stabiele middenmotor vechten of is het een winterdepressie van de andere teams in deze klasse?? Momenteel is de uitslag van Wings - CAD2M nog niet bekend, maar gezien de huidige stand van zken geef ik Ventura een goede kans!

Atomium'61 - SOS-Kwieksport

Beide ploegen nu eindelijk zien spelen. Ik denk helaas toch dat SOS de punten mee gaat nemen naar Den Haag, “betere” ploeg voornamelijk door de tweeling op de opbouw en de betere keeper. Laten we hopen op een wederopstandig van Atomium! Hou de mondjes tegen de scheids en laat SOS dat werk maar doen, die doen dat voor 2 ploegen de gehele wedstrijd;)!

DIOS - Gemini

Ook Gemini begint puntjes te snoepen de laatste 3 wedstrijden. Heren beginnen eindelijk weer hun vorm van vorig seizoen te pakken te krijgen?? Toch is Dios in de luchtballon een haast onneembare vesting! Puntjes voor Dios

Sittardia - Witte Ster'75

Sittard revancheert zich van het debacle in Zoetermeer en schiet Bruine Anjer met 10 verschil terug naar de Gewassen Piemel.

V&L - Hellas 3

Heb de Rollator-Brigade van Hellas maar weer eens zien spelen gisteren tegen Quintus. Het was niet om aan te zien. Het was te danken aan het jongere broertje Overkleeft dat er af en toe nog wat spannends gebeurde aan Hellas-zijde, maar het zou me verbazen als deze jongere telg zich de moeite doet om de reis naar Zuid-Limburg te maken op zondag. Nevertheless..V&L gaat weer eens 40 doelpunten scoren in een wedstrijd als ze zich niet weer aanpassen aan het tempo (lees: géén tempo) van de mannen van Hellas. In ieder geval een gemakkelijke en ruime overwinning voor V&L.

v.d. Voort/Quintus 2 - Wings

Toch wel echt een leuke topper in deze klasse. Ik geef Quintus het thuisvoordeel en een nipte overwinning van 3-4 doelpunten.

• duhh

Regioteam pakt (bijna) alle punten in eigen thuis. Ook van t weekend een punt tegen Wings, wat denk ik toch wel de promotiekansen aan het weggooien is. Ventura zet de zegereeks voor en wint (denk ik) redelijk eenvoudig van Sittardia. Ik verwacht hier een close match maar met de Schiedammers als uiteindelijke winnaar.

Tsa, wat atomium aan de hand heeft, ik weet het niet. Van het weekend wederom redelijk dik verloren. SOS laat ondertussen de ware aard zien en probeert middels provocatie genoeg punten bij elkaar te snoepen. Ik hoop dat Atomium de koppies rustig houdt en hier op zondag de punten binnensleept. Succes!!

DIOS - Gemini

Gemini sinds de “winterstop” duidend sterker. Hebben nu flink wat puntjes verzameld en sluiten aan bij de middenmoot. Dios van het weekend een degelijke overwinning. Ik denk dat dios het hier moeilijk zal krijgen. Misschien zit er zelfs wel een gelijkspelletje of kleine overwinning in voor de mannen van het zoete meer.

No problemo voor Sittardia. Zijn thuis een ploeg om rekening mee te houden.

V&L - Hellas 3

Tsa. Zou voor Hellas een prestatie zijn als ze boven de 20 komen en V&L onder de 40 houden. Enough said.

Dit is wat mij betreft dé wedstrijd van het weekend. Quintus (mede)koploper voor promotie en Wings roepend dat ze ook nog een rol willen spelen. Ik zet mijn geld op de westlanders, hoewel het zeker geen ruime overwinning zal zijn.

• suppporter

Ventura wint hier met 5 doelpunte verschil zijn gewoon beter

de topper van onderin gok dat Sos met een minimaal verschil de punten mee naar Den Haag neemt

DIOS - Gemini

ook dit kan een leuke partij worden heb Gemini tegen Quintus zien spelen en deden het daar niet onverdienstelijk, gok op een verrassing de punten gaan naar Gemini,

sittardia thuis verliestniet gouw en nu laten ze ook geen steek vallen

V&L - Hellas 3

V&L

Spannende wedstrijd gok op winst voor quintus met 2 doelpunten verschil