Uitslagen Heren Regio A 30/31 jan

• Toeschouwer

Het is wellicht verstandig alleen over de wedstrijden te praten. Scheidsrechters afkraken is weinig zinvol en contra-productief. De energie die je daar aan besteed kan je beter aan het handbal zelf besteden.

• Handballer

Daar sluit ik me helemaal bij aan.

Praten over scheidsrechters maar ook praten tegen scheidsrechters werkt inderdaad enkel tegen je.

Teams en ook spelers zouden dat nog iets beter door moeten hebben.

Maargoed ook complimenten voor DOS inderdaad.

• Jan

Eindelijk weer een schim gezien van die linkeropbouwer van DOS.

Top speler als hij zijn koppie erbij houdt. Vorig seizoen genoten van het spel.

Het hele dos team speelt zeer mooi handbal. Wat ik net ook al zei. Als ze hun koppies erbij houden kan het team iedereen aan.

Gr. Jan

• nr. 20

@ Toeschouwer:

Wij zeggen ook iedere keer dat we niet gaan reageren op Assen & Assen, maar ze halen echt het bloed onder onze fanatieke nagels. Iedere verdedigde actie wordt afgefloten waardoor hun elke 20sec in het spel betrokken zijn, hierdoor loopt een aanval van de tegenpartij nooit af tenzij er gescoord wordt. En echte zware overtredingen wuiven ze weg…

Wij komen ze iig liever niet meer tegen.

• nr5

Ze floten goed kwa indringen enz. In de wedstrijd DOS - COMETAS. Dus dat deden ze erg goed. Loop overtreding ook.

Het klopt inderdaad wel dat ze hele zware overtredingen wegwuiven. Dat horen ze niet te doen.

Gr. nr 5!