Heren regio C uitslagen

• flupke

Heerle - Snelwiek 28-11

• baco

saturnus - Unitas 27-31

boeiende pot met echte vechtlust om degradatie te voorkomen. een redelijk sportieve pot met hier en daar wat harde overtredingen, maar dat was meer onkunde zullen we maar zeggen!!!!! eindelijk weer eens punten gepakt(:D

• tat

Noraal altijd wat te zeiken over de scheidsrechters

en nu gewoon toegeven dat het onkunde is van de spelers

eindelijk krijg het korps scheidsrechters gelijk roepen zij al jaren dat de onkunde van spelers groot is

• baco

ik dacht, zal het een keer niet over scheidsrechters hebben. die mannen hebben het al zwaar genoeg met hun eigen onkunde.

• tat

kan je wel verklappen dat untitas binnekort

ere div scheidsrechters krijgen

op speciaal verzoek

zal niet verklappen bij welke wedstrijd

en die weten grove overtredingen wel te bestraffen

en kijken niet naar onkunde

• Savosa

Savosa - EHC

naar mijn weten 29-28

• (Duim)-Zuigertje

De 5 mei hal en Heineken zijn wéér een illusie armer.

Aan de kale heeft het niet gelegen. 28-29

• Voetfout

Savosa - EHC was inderdaad 29-28. Spannende wedstrijd waarin Savosa bij vlagen heel goed speelde en bij vlagen een stuk minder, evenals EHC dat toch net iets minder scherp was. Verdiende winst voor Savosa dat weer op de weg terug is.

• Voetfout

Leuk voor de stand.

• Giedd

Saturnus'71 - Unitas'63 27-31

Het enige wat ik kan zeggen over die zaterdag avond is dat we hun niet meer hadden gepijndigd!

Slap Saturnus waar wij de hele wedstrijd voor hebben gestaan. Saturnus kon nog prima bij blijven

door het slecht uitspelen van kansen. Laatste minuten hebben wij er 7 voorgestaan maar niet meer

op zoek naar treffens wat toch jammer is. Positief is dat wij degradatie nu denk ik wel ontwijken e dat

nummer 7 van hun de minste verliezer is van allemaal!

Volgens week US dat thuis van HWC heb gewonnnen met 1 punt ( net als tegen ons ) en kijken wat we

daar van gaan bakken!

Mijn penalties "6 gegooid en 6 geraakt! ik mag hopen dat ik het volhoud tot tegen Satusnus Leie! En dan

hopen dat ik de Oude Reus weet te trotseren;)