—————————————————————
Heerle - Snelwiek 2 -:-
Satrurnus'72 - Unitas'63 -:-
Satrurnus - HWC -:-
Savosa - EHC -:-
US - DWS -:-
Westlandia - Hercules 3
Heerle - Snelwiek 2
Nou het lijkt me duidelijk dat Heerle tegen Snelwiek geen punten gaat verspelen thuis.
Saturnus'72 - Unitas'63
Dat wordt een lastige. Unitas is sterker geworden, maar Saturnus zeker ook. Als Giedd niet weer kotsend op de bank zit, geef ik Unitas toch wel een kansje. Gelijkspel of winst voor Unitas. Maar het zou ook zomaar Saturnus kunnen worden. (lekkere voorspelling)
Saturnus - HWC
Als HWC een goede dag heeft, kan het van Saturnus winnen, maar zoals bekend geeft Saturnus niet veel weg in eigen huis. Ik ga ervan uit dat de Kale weer zijn dag heeft en de punten dus in Leiden blijven.
Savosa - EHC
Het zal zeker een spannende wedstrijd worden, net als de eerste keer. Savosa heeft vorige week bij vlagen laten zien dat het ook zonder de geblesseerde cirkelloper goed kan spelen. Als ze dat spel kunnen vasthouden een hele wedstrijd, met hun koppie handballen en ervoor blijven vechten, geef ik ze toch een goede kans. Kleine winst voor Savosa.
US - DWS
Geen probleem voor DWS ook al is het uit.
Westlandia - Hercules 3
Als Westlandia een goede dag heeft, kan het winnen van Hercules. Ik geef ze het voordeel van de thuiswedstrijd, als ze die nummer 6 weten af te stoppen, moet het kunnen. Zou wel een verrassing zijn, maar ik vind Westlandia gegroeid in de loop van het seizoen.