Voorspelling regio C heren 30/31 jan

• Voetfout

—————————————————————

Heerle - Snelwiek 2 -:-

Satrurnus'72 - Unitas'63 -:-

Satrurnus - HWC -:-

Savosa - EHC -:-

US - DWS -:-

Westlandia - Hercules 3

Heerle - Snelwiek 2

Nou het lijkt me duidelijk dat Heerle tegen Snelwiek geen punten gaat verspelen thuis.

Saturnus'72 - Unitas'63

Dat wordt een lastige. Unitas is sterker geworden, maar Saturnus zeker ook. Als Giedd niet weer kotsend op de bank zit, geef ik Unitas toch wel een kansje. Gelijkspel of winst voor Unitas. Maar het zou ook zomaar Saturnus kunnen worden. (lekkere voorspelling)

Saturnus - HWC

Als HWC een goede dag heeft, kan het van Saturnus winnen, maar zoals bekend geeft Saturnus niet veel weg in eigen huis. Ik ga ervan uit dat de Kale weer zijn dag heeft en de punten dus in Leiden blijven.

Savosa - EHC

Het zal zeker een spannende wedstrijd worden, net als de eerste keer. Savosa heeft vorige week bij vlagen laten zien dat het ook zonder de geblesseerde cirkelloper goed kan spelen. Als ze dat spel kunnen vasthouden een hele wedstrijd, met hun koppie handballen en ervoor blijven vechten, geef ik ze toch een goede kans. Kleine winst voor Savosa.

US - DWS

Geen probleem voor DWS ook al is het uit.

Westlandia - Hercules 3

Als Westlandia een goede dag heeft, kan het winnen van Hercules. Ik geef ze het voordeel van de thuiswedstrijd, als ze die nummer 6 weten af te stoppen, moet het kunnen. Zou wel een verrassing zijn, maar ik vind Westlandia gegroeid in de loop van het seizoen.

• Texas Finest

Heerle - Snelwiek 2

Snelwiek met good old Lars Kramer in de gelederen nog steeds niet opgewassen tegen Heerle, 34-23

Saturnus'72 - Unitas'63

Unitas gaat de goede inzet van dit seizoen eindelijk eens omzetten in winstpunten, 28-30

Saturnus - HWC

In Leiden win je niet zomaar, maar heb het gevoel dat HWC misschien eens gaat verrassen, 22-24

Savosa - EHC

Twee min of meer gelijke ploegen, delen hier de punten in een attractief duel, 27-27

US - DWS

DWS gaat hier wel winnen, maar makkelijk zal het niet gaan, 24-28

Westlandia - Hercules 3

Moeilijk te voorspellen, denk toch dat Hercules in staat is een betere teamprestatie neer te zetten, 25-28

• Heineken

Heerle - Snelwiek 2

de 2 punten blijven eenvoudig in Wouw.

Satrurnus'72 - Unitas'63

Als Giedd vandaag richting doel rent ipv de wc dan pakken ze hier 2 belangrijke punten!

De JUF is nu al aan het bedenken wat voor exuses ze dit keer zal gebruiken….

Satrurnus - HWC

Saturnus heeft in de hel van Vlaardingen de punten al weggekaapt, thuis doen ze dat dunnetjes over.

Zet vandaag mijn geld op die grote kale!!

Savosa - EHC

Savosa pakt vandaag de grote skippybal weer uit de kast en probeert EHC hiermee te verassen, maar helaas. Delen die punten maar.

US - DWS

DWS pakt hier nipt de overwinning.

Westlandia - Hercules 3

Hercules plakt hier de punten.

• fifie

Heerle - snelwiek

Heerle moet een inhaal wedstrijd spelen oop 2 feb. Zal dit invloed hebben op hun spel.

Ze zullen niet vol uit hoeven te gaan om van snelwiek te winnen, maar blessures liggen op de loer.

heerle zal wel makkelijk winnen. waarna de inhaalwedstrijd tegen sat 72 stroef maar zeker ook gewonnen zal worden.

Heerle na 3 feb weer de koploper.

sat72 - unitas

ja naar wat ze (volgens de uitslag) tegen DWS hebben laten zien denk ik dat unitas deze wedstrijd zou moeten winnen.

Verliezer degradeerd.

Satrurnus - HWC -:Persoonlijk de wedstrijd van het weekend.

Winnaar haakt nog aan voor kampieonschap verliezer is helemaal afhankelijk van een eventueel verlies van Heerle of DWS.

Dus geen kans meer. Gelijkspel zou niet best zijn voor beide. maar het word een spannende wedstrijd die eindigt in een gelijkspel. wat voor beide teams dus niet toetreikend is.

Savosa - EHC -:

savosa is op de weg terug. ze hebben laten zien dat ze in deze klasse thuis horen.

Voordeel van het thuis spelen is voor Savosa dus winst voor savosa

US - DWS

US zal aan de bak moeten, maar na een zwakke wedstrijd van DWS vorige week tegen Unitas, zou dit wel eens de zeperd voor DWS kunnen worden. Dus weg kampieonschap.

Herpakken de schiedammers zich dan blijft het spannend boven in.

Voorspelling?? winst DWS voor de stand, maar heb mijn twijfels!!!!

Westlandia - Hercules 3

Simpel winst Westlandia.

Hercules is moe en de oudjes laten deze wedstrijd lopen.

Dit met de nhv beker in het vooruitzicht,.

Ze willen nog een keer vlammen tegen ???? (is de loting al bekend)

nee gelul hoor,dikke winst voor hercules 3 zet em op oudjes.

Allen weer veel plezier en succes as weekend.

• BillC

Heerle - Snelwiek

Heerle komt hier zonder kleerscheuren doorheen <> 43-21

Saturnus'72 - Unitas'63

Unitas'63 moet deze pot winnen wil het handhaven in de RKC, zullen dan ook alle middelen gebruiken om deze partij te winnen, maar het wordt spannend want Saturnus'72 heeft weer een paar spelers zonder rollator kunnen contracteren <> 21-23

Saturnus - HWC

Saturnus geniet van het thuis voordeel <> 28-24

Savosa - EHC

Partij van de geblesseerde, zowel aan EHC-zijde als bij Savosa zijn er personele problemen om de opengevallen plekken in te vullen, denk een spannende wedstrijd waarbij EHC wint <> 21-23

US - DWS (risco wedstrijd?)

Gezien de prestaties van de afgelopen weken mag DWS geen probleem hebben met US mogen de suporters van de bezoekende vereniging hier wel de de wedstrijd bezoeken 010-020, of wordt het hier ook verboden door de burgermeester?

23-32 ;-)

Westlandia - Hercules

Is Hercules alweer ontwaakt uit hun overwinningsroes? (nog gefeliciteerd heren, mooie reclame voor de RKC) denk dat zij vandaag geen probleem hebben met Westlandia <> 29-34

• (Duim)-Zuigertje

Heerle - Snelwiek 2

Héél véél voor de thuisploeg (daar helpt geen “lekke Lucas” aan).

Héél weinig voor de Rotterdammers.

Saturnus'72 - Unitas'63

Saturnus heeft de laatste weken laten ziet wat ze kunnen ……………………………………… niets dus.

Unitas speelt gewoon hun eigen spelletje en als ze de kop er bij houden (en die coach tegen de mannen in het zwart z'n kop dicht), zal alles goed komen en nemen ze de punten mee naar huis.

Saturnus - HWC

Saturnus nam in de hel van Vlaardingen tegen (een zwaar gehavend) HWC de punten mee naar huis en denken dat ze thuis niet te kloppen zijn. Helaas voor de thuisploeg maar er zitten nog maar 2 basis spelers van HWC in de lappenmand.

Het zal niet makkelijk worden maar de “oudjes” gaan het afleggen. Nipte winst voor de bezoekers.

Savosa - EHC

Kan zeker een leuke en spannende pot worden, met geen fraai maar wel vechthandbal.

Niet mis mee als het maar wel met respect gebeurd naar allen die tussen de lijnen lopen.

Gelijkspel.

US - DWS

Als je denkt “geen probleem voor DWS”, is er structueel iets met je bovenkamer mis.

Natuurlijk DWS balt in de regel als een team en bij U.S. zijn het allemaal eilandjes die leuk en soms zelfs heel leuk kunnen ballen maar ……………………………… het blijven eilandjes.

Wordt wel gespeeld in Amsterdam met scheidsrechters uit de regio (fluit Jan Ophof eigenlijk nog).

Ook zijn die Amsterdammertjes gedreven om de afgang van vorige week te vergeten.

Net als DWS denkt dat ze de wedstijd in de knip hebben, verliezen ze toch nog deze pot (met héél véél doelpunten) nipt.

Ja, ja het blijven vechters die Amsterdammertjes.

Westlandia - Hercules 3

Als Westlandia een goede dag heeft, …………………………..kan het zelfs niet winnen van Hercules.

• Jantje van Leyden

Heerle - Snelwiek 2

Snelwiek zou zich de reis kunnen besparen aangezien ze geen schijn van kans hebben. Punten voor Heerle

Saturnus'72 - Unitas'63

Moet te doen zijn voor Unitas. Ff lekker rennen..

Saturnus - HWC

Kan niet beoordelen of HWC in hun thuiswedstrijd “zwaar gehavend” was. Weet wel dat ze het toen verloren hebben omdat ze geen zin in hadden. Laten we hopen dat ze dat as zondag ook niet hebben anders moeten we nog zwaar aan de bak. Toch punten voor Leiden. En bedankt Heineken voor het vertrouwen.

Savosa - EHC

Vind EHC een betere ploeg dus punten worden meegenomen door EHC

US - DWS

DWS bovenaan. Wie had dat gedacht. Pas op jongens; zometeen promoveren jullie nog..

Als US slim is, gaan ze goed gebruikmaken van hun lengte voordeel. Doe een gokje; Punten blijven thuis

Westlandia - Hercules 3

Hars aan de bal is voor Heineken en zijn makkers geen probleem. Ze winnen 1, 2, en 3e helft!

• Voetfout

We zullen zien bij wie er iets structureel mis is in de bovenkamer. Ik ben absoluut niet onder de indruk van US en DWS loopt gewoon lekker, dus…. we zullen het zien.

• Giedd

Heerle - Snelwiek 2

Wat kan hier anders over worden gezegd dat een mega dikke overwinning voor Heerle?

Saturnus'72 - Unitas'63

Nou Jantje.. Dat rennen zit er dit seizoen nog niet helemaal in. In vergelijking met voorgaande seizoenen is het tempo toch wel iets naar beneden gegaan. We missen dus dat wapen! Maar vandaag zijn wij gewoon compleet en ik ga er vanuit dat ik alles binnenhoud en vervolgens na 60 minuten ballen op de zaterdagavond gaan wij er met de punten van door. Ik twijfel er zelfs niet aan ghehe :)

Saturnus - HWC

Dit zal ongetwijfeld een leuke wedstrijd worden. Niet al te gek veel doelpunten maar wel een spannende pot! En een winnaar… Tjaa! Thuisvoordeel voor Jantje en kleine kale in vorm! ( vorm hou je minimaal een aantal weken vast! )

Savosa - EHC

Lastig. Ik denk dat ik voor een nipte winst voor EHC ga omdat ik die lui toch net wat aardiger vind!

US - DWS

DWS paky hier de punten MAARRR.. let goed op want die kleine knulletjes zullen het HEEL lastig krijgen tegen de grote mannen van US. Als het eenmaal staat bij US komen ze er moeilijkk doorheen ben ik bang! Maar toch is DWS verder op alle gebieden veel beter.

Westlandia - Hercules 3

Hars inderdaad keine problem voor Heineken! Die kunnen dat wel hendelen.. Dus gaan ze hier ook ruim winnen aangezien het enige wapen van westlandia geen effect meer heeft.