Aangezien de spanning (zoals eerder besproken) aan het oplopen is bij deze mijn visie over de wedstrijden van aankomen weekend.
Gemini - Atomium'61
Gemini de gewonnen van Witte Ster en nipt (en onnodig) verloren van Ventura. Atomium het hele seizoen nog niet overtuigend, blijkbaar toch afhankelijker van Duncan dan menigeen dacht. Mijn verwachting is een redelijk eenvoudige overwinning voor Gemini.
Jawasport/Ventura - Sittardia
Volgens de ranglijst wederom een topper voor Ventura. De Schiedammers hebben ondertussen een mooie reeks achter de naam staan en ik verwacht dat ze ook in zullen zien dat het echt om de knikkers gaat nu. Daarnaast is Sittardia uit beduidend zwakker dan thuis (hoewel minder groot verschil van voorgaande jaren). Ik verwacht dat ‘Dwight’ en Ventura gaan laten zien dat er ook ploegen zijn die wél van Ventura verliezen Ventura wint dus.
Wings - Regioteam CAD2M
Ook wings zal de aspiraties voor promotie nog niet hebben opgegeven en mogen hier geen punten laten liggen. Mijn verwachting is een gemakkelijke overwinning, aangezien ook het Regioteam niet allerbest bezig is de laatste weken.
Witte Ster'75 - DIOS
Wat is er aan de hand met DIOS? Volgens de krant ligt het vooral in de afronding. Witte Ster is middenmoot en presteert zoals verwacht. Ik denk dat het een ‘close match’ wordt maat dat DIOS boven komt en zich blijft mengen in d promotiestrijd.
Hellas 3 - v.d. Voort/Quintus 2
Geen problemen hier voor Quintus. Weet iemand wanneer ze de 2 wedstrijden gaan inhalen. Zou fijn zijn om het klassement gelijk te zien.
SOS-Kwieksport - V&L
V&L blijkt de laatste weken toch niet zo ongenaakbaar als vooraf gedacht. Hoewel SOS toch wat puntjes aan het sprokkelen is gaat V&L hier geen punten verliezen..
Iig wederom veel succes en plezier allemaal..