Ronde 14 hoofdklasse A Dames

• Guus

ja je hebt gelijk. handbal is een team sport je kan niets in je 1tje doen. er kan dus ook niemand de beste zijn want je hebt altijd hulp van je teamgenoten.

ook vind ik het rijtje niet helemaal kloppen met de namen van speelsters;

bijv

rikkie die word zo de hemel in geprezen maar zo goed is ze nou ook niet.

ze is nog erg jong maar als je die even goed aanpakt gaat ze huilend naar de kant, en doet de rest van de wedstrijd niets meer. Ook dat ze bij de acedemie zit heeft ze zelf voor elkaar gekregen. Als je belt en vraagt of je daar bij mag, heb je grote kans dat ze je toelaten!

• handbalster

is gewoon waar spelen team,s in de regio die beter handbal spelen,

als wat nu in de hoofd klasse zitten alleen een team daar mag ,

je trots op zijn als nhv naar de rest

het team is voc

• Joop

Misschien kan je handballen ,maar je Nederlands is erbarmelijk!!!

• bla

nummer 9 is ook een erg leuke speler

heel jong, maar kan nog erg veel leren

hetzelfde bij nummer 2, de keeper

• conny kramer

Rikkie (leer riekie) heeft zich niet zelf aangemeld, maar is gevraagd.

Dus niet zo zeuren, als je het niet weet.

En ja wij vinden Riekie wel heel goed, en zijn blij dat ze bij VZV speelt.

Doe zelf beter je best mag je ook naar de HA. (moet je wel heel goed zijn hoor)

• Handbalgirly

Ben je heel goed als je van de 40 keer dat je op doel gooit er 8 raak schiet?

Tis en blijft een teamsport, VOC heeft de beste speelsters en dus het beste team! Je kan alle wisselspeelsters er zonder problemen inzetten en het team blijft even goed.

VVW, ZAP, DTS, VZV, WESTSITE, LHC, HAVAS, KWIEK hebben allemaal geen goede hoeken! Waar zijn de goeie hoeken??? Word er te weinig getraind op de hoeken?? Bij het herenhandbal zijn de hoeken, de uitblinkers van het team.

• Alexander

ZAP - Borhave 27-28 (!!, via Twitter vernomen)

• tsja

Ehm…handbalgirly ik weet niet hoe jij naar een handbalwedstrijd kijkt.

Maar de LH van ZAP vorig seizoen nog A-jeugd, is echt wel een groot talent. En daar loopt volgens mij ook Wendy nog rond.

Bij HAVAS komt ook het meeste gevaar nu hun LO weg is van hun volgens mij LH, neemt de meeste doelpunten voor haar rekening.

VVW heeft ook met volgens mij heet ze Sanne/ LH een jonge een talentvolle speelster die ook een hoog rendement haalt.

Bij DOS speelt een RH die ook onwijs veel brengt tijdens een wedstrijd qua scorend vermogen.

Dus misschien is de vraag wel aan jou Handbalgirly wat maakt in jou ogen een goede hoekspeelster ?

Bij VOC zijn de hoekspelers snel, scoren daardoor hun puntjes, maar zijn deze hoekspelers nou echt zoveel beter dan die speelsters hierboven ?

Nou ben benieuwd……., kritiek is geven is altijd makkelijk maar het onderbouwen waarom het zo is daar krijg je leuke discussies van dus ben benieuwd naar je onderbouwing handbalgirly waarom…………….

• handbalster

joop je word bedankt

speel pas een seizoen hier in nederland dus denk eerst na voor je kommetaar geeft

• handbalster

joop je word bedankt

speel pas hier m.n eerste seizoen hier in nederland dus denk even na voor je commetaar geeft