1-T+A/VOC Amsterdam 2 - Westsite
2-VZV - DTS'48
3-ZAP - Borhave
4-DOS - Nieuw Heeten
5-Havas - GIBO Groep/Kwiek 2
6-Auto van Ewijk/LHC - VVW
Ronde 14 alweer, gebeurt genoeg op het forum.
Dus gelijk maar aanvullen met de voorspellingen van komend weekend alweer.
1- Iedereen zou hier denk ik VOC2 roepen momenteel, maar juist dat maakt deze wedstrijd weer leuk want Westsite wint van DOS, ZAP en VVW alle 3 werd hier Westsite als verliezer neer gezet maar nu al 3x gewoon de punten gepakt. Als je de verslagen en opmerkingen op het forum leest zou de combinatie oud&jong een goede combinatie zijn. Wie weet zorgen ze voor de verrassing 1 ding is zeker Westsite heeft in deze wedstrijd niks te verliezen. Persoonlijk ga ik wel voor de Winst voor VOC.
2- VZV gaat de punten in het Veld houden, DTS komt denk ik echt tekort hier. Al zijn ze volgens mij niet compleet bij VZV.
3- ZAP - Borhave denk dat dit de enige topper op papier is Borhave zal iets goeds willen maken gezien ZAP de uitwedstrijd met 26-29 gewonnen heeft. ZAP morst momenteel punten en Borhave staat 2de willen ze niet verder achterop komen bij VOC zullen ze moeten winnen. Denk dat Borhave dit keer de punten pakt.
4- DOS dik !! zijn weer compleet voor zover ik uit de verslagen kan opmaken dus gaan een sterke 2de competitie helft draaien met daarin nog 2 wedstrijden tegen VOC, DOS gaat er vol overheen en gaan werken aan hun doelsaldo
5-Kwiek gaat de punten mee naar huis nemen, HAVAS zal het nog knap moeilijk krijgen met het gemis van hun LO de jeugd zal het moeten gaan brengen. Wel 2 jonge ploegen tegen mekaar nu. Denk wel dat Kwiek de punten pakt.
6- LHC thuis altijd anders dan uit, VVW loopt niet lekker dit seizoen zouden voor de stand op de ranglijst moeten winnen om niet te ver achter te raken op de nr 2. Maar LHC gaat het ze niet makkelijk maken. Denk wel dat VVW gaat winnen uiteindelijk.
Nou wie ow wie volgt ?