Dames Regio C, ronde 14

• Sanka

Afgelopen weekend was er als enige verrassing VTC - Quintus.

Wat gaat er dit weekend gebeuren. Blijft het allemaal bij elkaar of gaan er gaten vallen in de top en bij de degradatie?

Ik denk zelf het volgende:

Gemini - Atomium'61

Met gemak zal Gemini winnen. Denk met hele ruimen cijfers

KB-Shop/Ventura - ROAC

Dit is denk ik een spannende wedstrijd maar ik denk dat Ventura uiteindelijk met de winst ervan door zal gaan

Schipluiden - HA R&O

Hier zal HA R&O met gemak winnen

Stompwijk - Vriendschap/TOB

Als VTC net zo speelt als zaterdag winnen zij met gemak, al hoewel ik niet zoveel meer weet van Stompwijk hoe zij spelen.

Westlandia 2 - Hercules

Dit kan ook nog een leuke pot worden maar denk toch dat Hercules beter is

v.d. Voort Quintus 3 - DWS

Ondanks de vele nederlagen van Quintus de afgelopen tijd zal Quintus met de punten naar huis gaan en wie weet krijgen ze dan weer de spirit.

Allemaal veel succes en hopelijk heeft iederen twee scheidrechters. ;)

• Speler2

Gemini - Atomium'61

Word geen leuke tripje voor de rotterdammers!

KB-Shop/Ventura - ROAC

Vorige werd gewonnen door ROAC (18-17) als ik het goed heb. Dus het beloofd inderdaad een spannende pot te worden.

Wilt Roac meeblijven doen moeten ze hier zeker winnen. Dat doen ze denk ik ook.

Schipluiden - HA R&O

HA R&O moet dit met ruime cijfers kunnen winnen.

HA R&O - DWS (inhaalwedstrijd woensdag 27 januari)

Ook deze wedstrijd moet HA R&O kunnen winnen. Dan staan er 3 teams op de eerste plek. Erg grappig.

Stompwijk is de mindere ploeg. VTC wint dan ook gewoon.

Westlandia 2 - Hercules

Vind het raar dat scheidsrechters Hercules niet meer willen fluiten. Zou er misschien iets gebeurt zijn?? Dat terzijde,

Hercules wint hier!

Quintus 3 speelt naar mijn idee beetje onder hun kunnen momenteel. Maar dat zal alsnog goed genoeg zijn om hier de

punten te pakken.

Succes vh weekend, en woensdag!

• Sanka

Ah dus woensdag wederom een inhaalwedstrijd.

Ik gok op het volgende:

Deze wedstrijd wint HA R&O. Bij hun thuis is het altijd moeilijk ballen. Ten eerste handbal je tegen een gedreven ploeg en ten tweede tegen het publiek. Daarnaast vind ik dat HA R&O betere kwaliteit heeft dan DWS.

Beide ploegen succes!

• Ventura

Vanavond: HARO - DWS -> durf het bijna niet te zeggen Hup DWS (:D maar de punten zijn voor Haro

Gemini - Atomium -> Gemini met grote cijfers

Ventura - Roac -> onze meiden hebben wat goed te maken, ze zijn thuis nog ongeslagen, dus punten blijven in Schiedam

Schipluiden - Haro -> Haro wint zonder moeite

Stompwijk - VTC -> VTC moet dit makkelijk kunnen winnen

Westlandia - Hercules -> als ze zo spelen als zaterdag wint hercules makkelijk

Quintus - DWS -> twee zware wedstrijden achter elkaar voor DWS, teveel van het goeie, winst Quintus

• Feessie

Gemini - Atomium'61

Ruime winst voor gemini

KB-Shop/Ventura - ROAC

Kleine overwinning voor ROAC

Schipluiden - HA R&O

HA R&O wint.

Punten wederom voor HAR&O

Vriendschap met ruime cijfers

Westlandia 2 - Hercules

Gelijkspel

Heb gehoord dat er een hele zooi speelsters in Dames 2 vast zitten…zal dat de reden zijn? in ieder geval de overwinning is voor Quintus.

• blabla

Vanavond: HARO - DWS: HARO

Gemini - Atomium: als Gemini afgelopen weekend tegen Westlandia al tot 42 doelpunten kwam, wat moet het dan nu wel niet worden?? Gemini wint dus met dikke cijfers.

Ventura - Roac: ROAC gaat Ventura de eerste thuisnederlaag bezorgen

Schipluiden - Haro: makkie voor HARO

Stompwijk - VTC: aangezien VTC erg afwisselend speelt, zeg ik gelijkspel

Westlandia - Hercules: Hercules

Quintus - DWS: Quintus

• Handbalster

Toen VTC van het weekend tegen Quintus speelde, had ik niet de indruk dat er speelsters 'vast`zaten in het tweede team…. Waren dezelfde meiden als toen we uit tegen ze speelden….

• Klein Duimpje

HA R&O - DWS –> HA R&O

Gemini - Atomium –> Gemini (Gemini scoort er 42, maar krijgt ook 26 tegendoelpunten….zegt dat hun aanval prima is, maar de verdediging niet goed op slot zit, of waren ze die avond niet scherp in de verdediging?)

Ventura - ROAC –> Ventura, het zal een spannende wedstrijd worden, maar Ventura behoudt de punten.

Schipluiden - HA R&O –> Met allemaal één hand op de rug wint HA R&O

Stompwijk - VTC –> Ik hoop Stompwijk. Hun spel is best aardig, alleen missen ze veel. Ik denk overigens VTC

Westlandia - Hercules –> Als Westlandia hun kwaliteiten weer een keer laat zien, wordt het Westlandia.

Quintus - DWS –> Quintus

• .....

Inhaalwedstrijd HAR&O - DWS 27 januari

31-12…..

• Sanka

Dinsdag 9 februari om 20.30 uur de inhaal wedstrijd DWS = VTC