En natuurlijk door het beeindigen van de samenwerking met Cometas. De betere spelers kwamen blijkbaar van Cometas vandaan!
Spambeveiliging: ruict…stink ik zo erg dan ?
Dan over op de orde van de dag/het weekend
Univé / Achilles - GOconnectIT / Fortissimo
De klapper! Tenminste, dat was de bedoeling. Fortissimo komt niet aan bod en ziet Achilles uitlopen. 34-28
HVBS - VVW
HVBS weet mij te intrigeren de laatste weken, daarom 2 puntjes voor de mannen uit Bunschoten. 30-27
Vrone - Celeritas
Vingers in de neus en handballen maar? 34-25
Hellas 2 - CSV
Vorige keer snoepte CSV de punten van Hellas 2 af. Deze keer is het Hellas dat de puntjes snoept. 33-29
FHC - Venus / Nieuwegein 2
FHC heeft het steeds zwaarder lijkt wel. Sterspeler ontbreekt al enige tijd!? Niet te veel doelpunten in de Friese hal. 21-28
Mannak/Hurry Up-H.V.C. 2 - FIQAS/Aalsmeer 3
Aalsmeer 3 is gewoon beter, maar Hurry-Up thuis toch sterker dan uit. 26-29
Univé / Achilles - GOconnectIT / Fortissimo
Wie zaterdagavond een uurtje over heeft kan afreizen naar sporthal Mheenpark in Apeldoorn. Leuk publiek, aan elkaar gewaagde tegenstanders, geen entreegeld, en een mooie sporthal zijn prima ingredienten voor de kraker van de competitie (tot nu toe). Zal Achilles wéér de hele wedstrijd voor staan en zal Fortissimo weer op het eind terugkomen? Ik schat op basis van scherpte, vechtlust en ervaring Fortissimo in als winnaar van dit duel.
23-27
Achilles had tegen Vrone en LHV wat problemen (voornamelijk op het mentale vlak), welke alweer zijn verdwenen als sneeuw voor de zon wat ze dinsdagavond tegen FHC hebben bewezen. Fortissimo heeft nog steeds moeite om 60 minuten lang geconcentreerd te blijven. Tot nu toe hebben de heren dit kunnen opvangen (met als ultiem “hoogtepunt” de wedstrijd tegen Hellas 2) maar zaterdag zijn ze niet zo fortuinlijk. Daarom wint Achilles.
PS wat is er waar van de geruchten dat er niet meer met hars gespeeld mag worden in Apeldoorn? Dit is nog een nadeel voor Fortissimo.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?