Joop Fiege trainer Hurry Up?

• Aag

Lees RTV Drenthe:

Joop Fiege naar Hurry Up 24-01-2010

HANDBAL - Joop Fiege wordt het nieuwe seizoen trainer van de heren van Hurry Up uit Zwartemeer. Hij verlaat dus de dames van E en O uit Emmen.

Fiege tekent een contract tekenen voor drie seizoenen. Verdere details ontbreken nog, omdat alle partijen pas maandag met het nieuws naar buiten komen. Fiege was als speler en later als trainer/coach zo'n twintig jaar actief bij E en O uit Emmen.

———————————————————————————————————

Wat is hier aan de hand? Fiege uitgekeken op dames E&O of vreest hij na, nu al topseizoen voor E&O, het vertrek van Abbingh naar Duitsland niet nog zo'n seizoen te draaien….

• jopiedewit

kan altijd nog veranderen, het seizoen is nog niet voorbij. misschien blijft hij dan toch nog wel bij E & O

• trainer

Joop keerde vorig jaar ook plotseling terug. Abbingh heeft gelijk door te vertrekken, is uitgeleerd in Nederland.

Joop blijft een ‘'goede’' damestrainer, maar heren!

• iboetje

Eh, volgens mij is Joop ook trainer van de heren Youth.

Toch ook mannelijk qua geslacht lijkt me….

Je zal toch wat in je mars moeten hebben wil je een nationale selectie kunnen trainen.

Dus waar wordt op gebaseerd dat Joop alleen een “vrouwentrainer” is?

• 2voor12

Portengen en Groener zijn Herentrainers en trainen het nationale vrouwen team, volgens mij ben je geen heren / dames jeugd trainer, maar gewoon trainer van een groep. Wel durf om in Zwartemeer aan de slag te gaan, zit volgend jaar waarschijnlijk weer wat geld, wie gaat er van de youth heen en heeft joop nog wat connecties binnen e&o die het ook wel eens in een ander gedeelte van drenthe willen proberen. We zullen het gaan zien, het lijkt me wel een domper voor de meisjes van e&o dit gaat ze punten kosten, trainer die weggaat, speelster die al vroeg aangeeft dat ze weggaat, uitgeleerd begrijp ik. Kan dat?! Zegt dat iets over het ambitie niveau voor volgend jaar.

• cirkel

en wat te denken van Weerman naar Apeldoorn?

Geruchten over gesprekken

Dus weer de discussie: mag een bondstrainer clubgebonden zijn (vdWel)

• center

WEERMAN NAAR APELDOORN?

• cirkel

hij schijnt daar gesignaleerd te zijn… op solliciatie…. ssssssssssst