Uitslagen heren hoofdklasse A ronde 13

• Six

Achilles - Hurry-up 2

30-22. Een goed moment voor Achilles om weer uit het dal omhoog te klimmen. Een grote uitslag werd daarom ook niet verwacht, de winst is momenteel het belangrijkste.

CSV - FHC

36-18. Een flinke uithaal van CSV die de weg naar boven blijkbaar weer hebben gevonden. Zeer knap trouwens om met een groene zeep bal 36 doelpunten te maken. Of werkte de verdediging van FHC goed mee?

Aalsmeer 3 - Vrone

29-25. Blijkbaar heeft Vrone zijn uiterste best gedaan om te stunten, maar het was niet genoeg tegen de routiniers van Aalsmeer. Of zit ik heel erg naast dit wedstrijdverloop?

Fortissimo - HVBS

31-23. Ik krijg het idee dat de grote kwaliteit van HVBS het ontregelen van de tegenstander is, wat ik nu ook opmaak uit het wedstrijdverslag. @ Tegenstanders van HVBS: blijf geconcentreerd en laat je niet van de wijs brengen.

Celeritas - Hellas 2

15-23. Precies wat de meesten dachten. Hellas 2 is veel beter, maar door de skippybal kan er vanuit de tweede lijn nauwelijk gescoord worden. Maar met snelheid kom je ook een heel eind.

Nieuwegein - VVW

38-28. VVW scoort altijd genoeg doelpunten, maar het begint er op te lijken dat hun defensie steeds zwakker wordt. Nieuwegein heeft daar dankbaar gebruik van gemaakt.

• GoedeSinaasappelsap

Geen verrassingen als je het mij vraagt. Vrone kwam helaas net te kort, lijkt erop alsof aalsmeer die wedstrijd wel min of meer onder controle had.

Achilles had ik een grotere zege verwacht.. ze gaan het nog moeilijk krijgen tegen fortissimo..

• B-Laro

Dat gaat de clash van het weekend worden! Fortissimo op bezoek in de Achillesdome te Apeldoorn. Kom kijken en zie hoe het kampioenschap beslist gaat worden tegen twee hetzelfde spelende ploegen!

• toerist

Bedankt voor de tip Six we zullen er rekening mee houden!!!!

Ik heb begrepen van Hvbs dat ze een lijstje hebben van tegenstanders die ze aan de zege kar willen binden.

Jankegein stond op 1 en Achilles staat met 1 procent achterstand op 2.

Succes in Apeldoorn als dat stelletje ongeregeld langs komt!!