Regioklasse ronde 13

• Benno

Lacom-UDSV

Lacom is misschien wel de meest wisselvallige ploeg in de top van de regioklasse D. Hoeveel man neemt UDSV mee aankomende zaterdag? Ik denk niet genoeg en gok dat Lacom gaat winnen. 26-24

LHV-Nijenrodes

Wat is gebeurd is Haarlem? Nijenrodes heeft afgelopen weekend ruim gewonnen van een degradatiekandidaat…Deze wedstrijd gaan ze niet winnen. 38-29 voor LHV

Lotus - Hercules

Gek genoeg schat ik in dat heren uit Hoofddorp het de jochies uit Den Haag moeilijk gaan maken…Toch winst Hercules 22-29

ARC-Volendam

Volendam blijft werken aan het doelsaldo. Dit wordt wederom een ruime overwinning voor de heren uit het mooie Volendam. 21-33

Tonegido-De Blinkert

Moeilijk te voorspellen. Twee redelijk wisselvallige ploegen. Gezien de uitslagen van deze week ga ik voor De Blinkert. 29-31

We Have-Smeeing/BDC

We Have heeft wat goed te maken. Helaas gaat dat niet lukken tegen de sterke heren uit Soest. 21-28

• Pinoo

Hey Benno en SEMI-KENNER! Wat vonden jullie van de uitslag van Hercules tegen Lacom????

Groetjes

• Benno

Ik weet niet op welke dag je hebt gespeeld…

• Pinoo

Gister!

• semi-kenner

Vind Lacom geen topploeg, er stijgt er niemand echt boven uit qua handbal.

Neem aan dat jullie weer ren je rot hebben gebald..

• semi-kenner

Lacom-UDSV

Punten gaan mee naar Utrecht

LHV-Nijenrodes

Leuke derby, maar ik verwacht toch winst voor LHV

Lotus - Hercules

Makkie voor Hercules

ARC-Volendam

Houd Volendam de tegenstander weer onder de 5 bij de rust? Zo niet dan toch nog een ruime overwinnign voor Volendam

Tonegido-De Blinkert

Tonegido wint thuis wel

We Have-Smeeing/BDC

Verwacht hier de verassign van de week gelijk spel

• Pinoo

Hey semi-kenner:

Klopt dat zij niet super zijn. Maar onder ren je rot handbal versta ik 1ste en 2de fase aanval. Dat zijn nl de makkelijkste doelpunten. Dus als je dat bedoelt dan is er ren je rot handbal gespeeld.

Verder was het de eerste helft nog redelijk spannend, en daarna was het over met Lacom.

Groetjes

• Krom

Lacom-UDSV

Dankzij 5 bovenin meedraaiende ploegen kan er weer over een kraker gesproken worden. Gaat UDSV het redden in hun trage tempo? Als de schutter van Lacom op schot is dan gaan ze winnen. Gok winst Lacom

LHV-Nijenrodes

LHV even hard wakkergeschud uit de beker-droom (waarvoor nog mijn felicitaties). Dan hier maar weer 2 punten pakken!

Lotus - Hercules

minder dan 22-meer dan 37

ARC-Volendam

Volendam wint

Tonegido-De Blinkert

De blinkert krijgt het lastig. Ik gok een verliespartij.

We Have-Smeeing/BDC

Winst Soest.

Om even te reageren op het zogenaamde ren-je-rot-handbal… moet je maar meer trainen en niet zo'n degenererend woord gebruiken voor iets waar je geen raad mee weet. Want Hercules 1x gezien en het is zeker meer dan rennen en scoren!

• semi-kenner

Ren je rot handbal bedoeld iedereen volgens mij;

snelle eerst en 2 fase, is inderdaad goed.. Maar als er een gewone aanval opgezet moet worden mist er handbal intelligentie.

En met wat jullie Traag handbal bedoellen is gewoon handbal kennis en heel goed je beperkingen weten.

Wij zullen het aankomend weekend weer zien of de “jonkies” of de “oudjes het gaan redden in deze klasse”

• nr 12

Lacom-UDSV

Lacom uit is altijd anders dan als je Lacom in je eigen hal treft. UDSV gaat het moeilijk krijgen maar wint nipt.

LHV-Nijenrodes

Op papier zouden de punten naar LHV moeten gaan, maar ze zullen tot het gaatje moeten gaan. Wederom nipte winst voor LHV,

Lotus - Hercules

Relax dagje handbal in Hoofdorp voor de mannen van Herculas. Winst voor de mannen uit Den Haag.

ARC-Volendam

Admiraal en kornuiten gaan er wederom een oefen potje van maken net zo als afgelopen weekend tegen WeHaVe. Winst voor Volendam. Knap aangezien er aardig wat spelers geblesseerd zijn.

Tonegido-De Blinkert

Tonegido nog ren partij regen WeHaVe van dinsdag avond in de benen. Een degradatie dueltje. Waar beide partijen een punt aan over houden.

We Have-Smeeing/BDC

Na blamage tegen Volendam, zal BDC tot het uiterste moeten gaan. Nipte winst voor de mannen uit Soest.

Gr nr 12