Uitslagen dames regioklasse A 23-24 januari

• Supporter

Hee allemaal,

hierbij de uitslagen van dit weekend.

Wat vinden jullie ervan? Ik vind:

BWO - Hacol 20 -26 > Niet verrassend! Hacol heeft sterkere ploeg!

De Lutte - E&O 18 - 18 > Wel verrassend. E&O over algemeen sterkere ploeg.

De Lutte niet slecht maar denk toch knap werk. Was E&O slecht of De lutte erg sterk?

TVO - DSVD 25 -22 > Niet verrassend. Hoewel..na de uitslag van DSVD tegen Borger had ik nu ook een overwinning voor DSVD verwacht

Borger - Stevo 19 -17 > verrassend!! Borger eindelijk weer 2 punten. Had gedacht dat Stevo zou winnen.

SVBO - Hurry Up 13-25 > Verwacht! Hurry ijzersterk en titelkandidaat!! Die kan ze niet meer afgepakt worden. En terecht!

V&S - WHC 13 -10 > Verrassend! Had overwinning WHC verwacht. WHC off-day of V&S sterk??

Nou laat maar horen;)

• handbalster

Hacol verwacht mee eens sterke ploeg

De Lutte -E&0 niet verrassend speelsters van dames1 kunnen niet meer mee doen

TVO-DSVD verwacht

Borger-Stevo verrassend Stevo vast een off day

SWBO- Mannak Hurry up verwacht

V&S-WHC V&S laat eindelijk zien dat ze handballen kunnen

• handballer

Allemaal verwachtte uitslagen behalve die in Groningen. Wanneer een wedstrijd tussen twee concurenten gefloten wordt door een bestuurslid van een thuidwedstrijd kun je de uitslag in dit geval wel invullen. Het had weinig met handballen te maken.

• ballenmeisje

Handballer is dus duidelijk een WHC'er haha

(verder ben ik het helemaal met cirkel eens!)

• Danielle

BWO - Hacol 20 -26 > Verwacht! Hacol de sterkere ploeg idd

De Lutte - E&O 18 - 18 > Had verwacht dat E&O zou hebben gewonnen, maar idd misschien minder sterk als er niet wat van het 1e mee kunnen doen?

TVO - DSVD 25 -22 > Ook voorspeld.

Borger - Stevo 19 -17 > Idd verrassend! Vast een off day.. Stevo op papier sterker.

SVBO - Hurry Up 13-25 > Tja… idd te verwachten.. Hurry Up wordt kampioen.

V&S - WHC 13 -10 > Hmm mijn voorspelling zei dat WHC zou winnen.. Knap van VenS!

• Sjaantje

Ben geen WHC-er maar van een andere club die precies hetzelfde is overkomen bij Groningen. Geen koppel aanwezig, een oudere man alleen fluit de wedstrijd. ( hetzelfde bestuurslid?)

Na 4-0 te hebben voorgestaan was het duidelijk dat de wedstrijd gewonnen moest worden door de thuisploeg hoe dan ook. een aanfluiting voor de handbal. We waren gewaarschuwd niet te spelen bij het afwezig zijn van scheidsen in het Groningse maar het alternatief is dan door de week opnieuw naar Groningen afreizen. Ook niet echt een optie.

• Danielle

Kan me ook zoiets herinneren bij ons… Wij hadden al een inhaalwedstrijd en waren er dus al voor de 2e keer naartoe gegaan. Scheidsrechters koppel was in de verkeerde sporthal aanwezig (de sporthal waar de eerste wedstrijd zou worden gespeeld). Dus moest iemand van de club fluiten, samen met iemand van onze club, dat wel, maar de man van de thuisploeg had wel behoorlijk wat dubieuze beslissingen voor zover ik me herinner…