Uitslagen Hoofdklasse B Speelronde 13

• Jean United

Wat een verassende uitslagen dit weekend!!

Wings zit duidelijk in de lift naar boven en speelt uit gelijk bij het altijd lastige Sittardia!

Gemini zit ook duidelijk in die lift en wint uit van Witte Ster!

Dios verliest thuis van Ventura!! Wat is hier in godsnaam gebeurt?? Ventura neemt hiermee de 2e plek in ontvangst

Regioteam verliest van Hellas 3!!

Tell me People!

• Kees

Dan gaat het nou toch nog spannend worden in de hoofdklasse B.

Met V&L, Ventura, DIOS, Sittardia en Quintus die allemaal nog een goede kans maken op het kampioenschap.

Zeker met de verassende uitslagen van dit weekend en het vorige weekend.

En ook onderin is de strijd nog niet gespeeld, nu Hellas ook weer de punten gepakt heeft. Zouden ze degradatie nog kunnen afwenden.

• alex

waarom wat is er gebeurd bij dios-ventura?

2e tegen 3e met 1 punt verschil kan toch alle kanten op?

deze wedstrijd was ventura gewoon beter, ik weet niet wat er met dios was, maar had er meer van verwacht.

zaalvloer is vervelend, meer niet. is best op te spelen als je maar niet gaat vallen.

wel lekker veel publiek, is altijd fijn spelen.

• Dwight

Wat hier is gebeurd…..?

Dios heeft van zichzelf verloren, niet van Ventura. Lijkt me nogal duidelijk en het staat ook in het wedstrijd verslag op handbalstartpunt. Iedereen weet inmiddels dat Ventura wedstrijden niet zelf kan winnen.

• duhh

Nou nou niet gelijk zo gefrustreerd :)

Kijkend naar de voorspelling en de resultaten dit seizoen tot nu toe (Dios toch echt wel een stuk overtuigender dan Ventura) was de uitslag van afgelopen weekend best verassend. Helemaal gezien het feit dat Dios in eigen huis nog geen punten had verloren.

Wat ook duidelijk in het wedstrijdverslag staat is dat Ventura een stuk feller was en er wordt nergens gezegd dat de overwinning onverdiend was.

Ondertussen wel een stand die, geheel tegen de traditie van de hfdkl B in, nog alle kanten op kan gaan. De nummer 1,2,3,4 & 5 zitten elkaar op de hielen.

Van het weekend toch ook weer een aantal mooie wedstrijden. Wie waagt zich aan de voorspellingen???

• Bananen Man

Hoezo tegen de traditie van de Hoofdklasse B in? Ik weet niet beter dan dat er al seizoenen achter elkaar alles dicht bij elkaar zit.

• duhh

Voor zover ik de Hoofdklasse volg was er altijd 1 ploeg beduidend beter dan de rest (MHV, Hercules, Loreal, PSV) en komt op redelijk afstand de rest. Deze achtervolgers doen inderdaad weinig voor elkaar onder, maar speelde niet voor promotie oid.

Als ik nu alles goed heb begrepen wil/mag/kan V&L niet promoveren (kan iemand hier zekerheid over geven??).

Als dit zo is staan er 4 ploegen zo goed als gelijk (Ventura, Quintus, Dios & Sittardia) die nog alle kans hebben op promotie richting de 1e divisie..

• BBBBBRRRrrrrr

V&L mag helaas niet promoveren. Dus dat betekent dat Sittardia ook niet mag promoveren!

Kampioen worden mag gelukkig wel nog.

En ja dan zijn er nog maar 3 ploegen over die er voor gaan strijden.

• Dwight

Haha, ben niet gefrustreerd hoor, er stonden wel meer dingen in die niet kloppen. Zoals dat ventura uit Rotterdam komt en dat Stephan goed speelde :)-D

• abc

Wings is ook nog niet afgeschreven denk ik…