Het is alweer donderdag en nog steeds geen voorspellingen voor de wedstrijden van a.s. weekend in de hoofdklasse B.
Sittardia - Wings
Sittardia slechts nipt gewonnen van de oudere heren van hellas, dus waarschijnlijk krijgen ze het moeilijk tegen de mannen uit Den Haag. Ik verwacht een overwinning voor Wings.
V&L - Atomium'61
Atonium zakt wat weg op de ranglijst en moet echt weer de punten gaan pakken. Ondanks de verliespartij van V&L gaat dat voor Atomium alleen aankomende weekend niet lukken. Overwinning voor V&L dus.
Witte Ster'75 - Gemini
Naar horen zeggen heeft Gemini wat versterking opgetrommeld voor de 2e helft van het seizoen. Witte Ster gaat het naar mijn verwachting nog moeilijk krijgen tot het einde van het seizoen, ik verwacht dat Gemini de punten mee naar Zoetermeer neemt.
DIOS - Jawasport/Ventura
Deze is lastig. Ik vind Ventura een redelijke goede ploeg hebben, maar Dios doet onverwachts toch er goed. Voordeel van de vloer (ja laten we het daar opnieuw over hebben zal de doorslag geven. Nipte overwinning voor Dios.
Regioteam CAD2M - Hellas 3
Regioteam heeft wat goed te maken voor de verliespartij in Den Haag afgelopen weekend, en houdt waarschijnlijk de punten thuis.
v.d. Voort/Quintus 2 - SOS-Kwieksport
Sos weer een beetje compleet? Dit wordt dan een belangrijke graadmeter… Was afgelopen weekend eenmalig of kan men de lijn doorzetten. Ik verwacht een spannende partij met SOS als de verrassende winnaar!
Iedereen succes met de wedstrijden!