Voorspellingen heren Hoofdklasse B

• Beh

Het is alweer donderdag en nog steeds geen voorspellingen voor de wedstrijden van a.s. weekend in de hoofdklasse B.

Sittardia - Wings

Sittardia slechts nipt gewonnen van de oudere heren van hellas, dus waarschijnlijk krijgen ze het moeilijk tegen de mannen uit Den Haag. Ik verwacht een overwinning voor Wings.

V&L - Atomium'61

Atonium zakt wat weg op de ranglijst en moet echt weer de punten gaan pakken. Ondanks de verliespartij van V&L gaat dat voor Atomium alleen aankomende weekend niet lukken. Overwinning voor V&L dus.

Witte Ster'75 - Gemini

Naar horen zeggen heeft Gemini wat versterking opgetrommeld voor de 2e helft van het seizoen. Witte Ster gaat het naar mijn verwachting nog moeilijk krijgen tot het einde van het seizoen, ik verwacht dat Gemini de punten mee naar Zoetermeer neemt.

DIOS - Jawasport/Ventura

Deze is lastig. Ik vind Ventura een redelijke goede ploeg hebben, maar Dios doet onverwachts toch er goed. Voordeel van de vloer (ja laten we het daar opnieuw over hebben ;) zal de doorslag geven. Nipte overwinning voor Dios.

Regioteam CAD2M - Hellas 3

Regioteam heeft wat goed te maken voor de verliespartij in Den Haag afgelopen weekend, en houdt waarschijnlijk de punten thuis.

v.d. Voort/Quintus 2 - SOS-Kwieksport

Sos weer een beetje compleet? Dit wordt dan een belangrijke graadmeter… Was afgelopen weekend eenmalig of kan men de lijn doorzetten. Ik verwacht een spannende partij met SOS als de verrassende winnaar!

Iedereen succes met de wedstrijden!

• Joppie

Sittardia - Wings

Wie haakt aan bij de bovenkant van ranglijst ? Deze week geen excuses over hars en dergelijke voor Wings. Ik verwacht dat Sittardia thuis ongeslagen blijft en Wings puntloos richting Den Haag terugstuurt.

V&L - Atomium'61

Atomium valt erg tegen dit seizoen, vooraf door iedereen gezien als (minimaal) een outsider maar ondertussen onderin de middenmoot. Maar goed, ik verwacht neit dat V&L gaat verliezen in Geleen dit seizoen. Dus ook atomium een lang stuk terug in de auto zonder punten.

Witte Ster'75 - Gemini

Tsa, beide ploegen uit de middenmoot. Uitslag van de wedstrijd afhankelijk van de vorm van de dag. Ik zet mijn geld op de mannen uit Zoetermeer.

DIOS - Jawasport/Ventura

Kijkend naar de ranglijst op dit moment een topper. Dios erg verassend verloren voor de beker (van Hercules 3), wat is hier aan hand? Mensen geblesseerd of gewoon een slechte avond?

Ik verwacht dat ook hier de vorm van de dag doorslaggevend zal zijn en zet mijn geld op DIOS ivm het thuisvoordeel.

Wat is er met het Regioteam aan de hand, misschien toch een beetje onderschatting tegenover SOS? Ik verwacht wel dat ze hier de zaken weer rechttrekken. Regioteam wint.

Quintus vorige week een goede overwinning. Verwacht hier, onddanks eventuele versterkingen voor SOS-kwieksport, geen enkel probleem voor de Westlanders.

Zijn er overigens al wat inhaalwedstrijden gespeeld ? En zo ja, wat zijn de uitslagen hiervan??

Veel succes en plezier van t weekend.

• supporter

Sittardia - Wings

leuke wedstrijd gok dat wings hier de punten mee terug neemt naar Den Haag

V&L - Atomium'61

V&L maakt hier geen fout

Witte Ster'75 - Gemini

Denk dat Witte ster wint (thuis voordeel)

DIOS - Jawasport/Ventura

Volgens de ranglijst een topper maar ik vind Dios een betere ploegen hebben Oftewel Dios wint hier gewoon.

Regioteam wil hun misstap rechts zetten van vorige week dus denk dat het nog een leuke wedstrijd wordt. gok op een verrasing Hellas wint

Ondanks de versterkingen bij SOS wint Quintus gewoon