voorspellingen Heren RKC 23/24 januari

• BillC

DWS - Unitas'63

DWS moet vandaag winnen wil het aanspraak kunnen maken op het kampioenschap, denk dat dat vandaag geen probleem mag zijn voor de mannen uit Schiedam <> 32-25

EHC - Heerle

Wordt een leuke pot die 2 kanten op kan, denk toch wel dat Heerle licht favoriet is <> 23-24

HWC - US

HWC zal en moet winnen om aansluiting te behouden met de middenmoot en evt top, bij verlies is het einde seizoen en spelen zij voor spek&bonen de rest van de competitie <> 24-22

Hercules 3 - Savosa

Hercules na het verlies van afgelopen zondag, gaat vandaag vlammen……. Savosa weet niet wat hen overkomt <> 32-21 (of gaat alle aandacht bij Hercules nu naar het 2e dat ook nog hoog staat genoteerd in de neven competitie?)

Snelwiek 2 - Saturnus

Duidelijke winst voor Saturnus <> 19-31

Westlandia - Saturnus'72

Wetlandia vandaag veel te sterk voor Saturnus'72 <> 35-18

Oja de congiërge van de Reijerhal komt vandaag langs om te zien hoe handbal gespeeld wordt "met hars,, >:D<

• Hoekvlag

DWS - Unitas'63

DWS zal hier weinig problemen kennen denk ik.

EHC - Heerle

1 van de moeilijkste uitwedstrijden in de regio C.

HWC - US

HWC wint dit.

Hercules 3 - Savosa

Herculules gefeliciteerd met de overwinning op DIOS van gisterenavond. Toch een bewijs dat deze klasse niet zo zwak is. Hercules wint dus ook hier.

Snelwiek 2 - Saturnus

Saturnus met de hakken over de sloot.

Westlandia - Saturnus'72

Westlandia zal hier overwinnen.

• Jantje van Leyden

DWS - Unitas'63

Punten voor DWS

EHC - Heerle

Lijkt me niet moeilijk voor Heerle

HWC - US

Deze wedstrijd kan nog wel eens spannend worden. Gok op punten voor HWC

Hercules 3 - Savosa

Punten voor Heineken en Co

Snelwiek 2 - Saturnus

Onderschatting zal het grootste gevaar worden. Toch punten mee naar Leiden

Westlandia - Saturnus'72

Hars aan de bal dus punten voor Westlandia

• fiffie

Laat ik mij voor het eerst maar eens bezig houden met de voorspellingen.

Eens kijken of ik het er een beetje goed vanaf breng.

DWS - Unitas'63

DWS zal snel van start gaan en direct een groot gat slaan.

ruststand zal een verschil opleveren van 9 die in de 2e helft niet verder uitgebreid zal worden

eindstand wel boven de 30

31-22

EHC - Heerle

Ehc heeft hele rare wedstrijden gespeeld dit jaar en zou voor een verrassing kunnen zorgen.

Echter Heerle zal voor het kampioenschap gaan en op volle sterkte aan de wedstrijd starten.

Ondanks afwezigen bij Heerle een overwinning van 7 verschil.

Uitslag onder de 30.

HWC - US

HWC weet wat ze te doen staan. echter ze spelen wisselvallig en ik vraag mij af of de punten wel in vlaardingen blijven.

US heeft moeite om de laatste periode punten te pakken en zal dus aan de bak moeten.

toch geef ik het voordeel aan HWC en wel met 29-22

Hercules 3 - Savosa

Savosa niet compleet dus zeker geen probleem voor de “oudjes”.

Echter als men kiest voor een sterk heren 2 zou het wel eens een rare wedstrijd kunnen worden.Echter denk dat ook de heren 3 van hercules nog steeds voor het kampioenschap gaan dus zullen zij voltallig aanwezig zullen zijn dus makkelijke overwinning voor hen.

26-19

Snelwiek 2 - Saturnus

wederom zal snelwiek geen punten halen. het spel is te veel gebasseerd op 1 á 2 spelers die het team niet kunnen trekken.

gemakkelijke winst voor saturnus die er wederom niet veel tegen krijgen maar ook niet veel zullen scoren.

16-22

Westlandia - Saturnus'72

Saturnus ridderkerk is gewend met hars te spelen. doen ze tenslotte stiekem thuis ook.

Door de aanvoer van een nieuwe speler zouden ze wel eens punten kunnen pakken in het Westland.

uiteindelijk wens ik uiteraard iedereen veel succes.

• D-anios

DWS - Unitas'63

DWS blijft in het spoor van Heerle en wint hier met ruim verschil, willen de competitie spannend maken.

EHC - Heerle

EHC is een stugge ploeg, maar toch wint Heerle hier met klein verschil.

HWC - US

HWC wisselvallend, maar wel meer kwaliteit dan US, winst voor HWC

Hercules 3 - Savosa

Hercules uit, hebben al vele ploegen ondervonden, wordt heel lastig voor ons, maar we gaan ervoor! Al geloof ik wel dat hercules in de top 3 gaat eindigen

Snelwiek 2 - Saturnus

Saturnus wint hier met 5 punten verschil, mist echte aanvallende power, maar leunt op ijzersterke verdediging

Westlandia - Saturnus'72

Westlandia wint hier met aantal punten verschil in doelpunt rijke wedstrijd 32-30 gok ik zo..

• Heineken

DWS - Unitas'63

Unitas blijft de 1ste helft aardig bij, maar de 2de helft komen ze tekort. Overwinning DWS.

EHC - Heerle

De kantine (en oja het team) van Heerle zijn een aanwinst voor de de Regio C, zou jammer zijn als ze zouden promoveren. Missen we weer een leuke busreis. Maar eerlijk is eerlijk na zaterdag weet ik dat EHC te kort komt. Punten mee naar Wouw!!

HWC - US

Beide teams wisselvallig dit seizoen. Zal US een keer compleet zijn. Nipte overwinning toch voor HWC.

Hercules 3 - Savosa

Hercules heeft zich tijdens de beker tegen DIOS aardig kunnen herstellen van de nederlaag tegen Heerle. Kwamen dit keer wel scherp uit de kleedkamer…. Hercules heeft nog wat goed te maken tegen Savosa en niemand wint in boswijk!! Punten blijven thuis.

Snelwiek 2 - Saturnus

Saturnus pakt hier uit de puntjes mee.

Westlandia - Saturnus'72

Jammer voor de mannen uit Ridderkerk, maar zal toch nog even wachten zijn op wat puntjes….1ste klasse denk!

• tat

Niet echt een schokkend weekend

denk heerle kampioen

maar dws is zeker nog niet uitgeschakend

hercules hoeft niet zo nodig

heerle moet nog naar hvc toe

als ze die winnen worden ze zeker kampioen maar is daar nog niet gewonnen.

• (Duim)-Zuigertje

DWS - Unitas'63

Over het kampioenschap te praten als er nog 10 wedstrijden gespeeld moeten worden ????????

Over het kampioenschap te praten als o.a. zowel DWS als Heerle nog in de hel van Vlaardingen moeten spelen ??????

Denk dat het dit keer geen probleem mag zijn voor de knulletjes uit Schiedam.

EHC - Heerle

Ga voor gelijkspel

HWC - US

Kan vriezen, kan dooien. Spek & bonen klinkt als erwtensoep. Ook smakelijk.

Vorm van de dag zal bepalend zijn en dan bedoel ik dat men name in de verdediging en op het doel.

US heeft wel bijna 100 doelpunten meer tegen dan HWC ????????????????????

Hercules 3 - Savosa

Hercules moet een makkie hebben tegen die 7 á 8 Savosa spelers, die dan ook nog vanwege de pijntjes op halve kracht presteren. Thuiswinst.

Snelwiek 2 - Saturnus

Thuisploeg geen collectief in de aanval noch in de verdediging. Walk over voor de Leidse sleuteltjes (of zijn ze nou ook weer niet ZO oud).

Westlandia - Saturnus'72

Vraag mij af Fiffie of die nieuwe aanwinst woesdag j.l. ook al mee deed.

Zo ja, dan keek ik zeker net ergens anders naar.

Wetlandia (zoals zo'n 9 andere teams in de Regio C) veel te sterk voor Saturnus'72

Oja de congiërge van de Reijerhal komt vandaag langs om te zien hoe handbal gespeeld wordt "met hars