is dit de klasse van hanneke, of is dit de armoede van de hoofdklasse.
ik vind het knap dat zo,n oude speelster nog bepalend kan zijn…..maar het geef aan dat de kwaliteit van de hoofdklasse diep triest is dat dit kan
ja ik hoorde dat ook van Betty. Denk niet dat dit haar eigen keuze is geweest, maar je weet het niet natuurlijk. VVW draait op dit moment helemaal niet aan de uitslagen van dit seizoen te zien, dus misschien is dat wel de reden.
Erg jammer voor VVW en Betty, had verwacht dat ze dit seizoen zeker in de top 3 zouden eindigen, maar zoals het er nu naar uitziet mogen ze blij zijn met een 4e/5e plek.
Aangezien Betty de Talents (van oranje) ook heeft getraind, verwacht ik dat het een goede trainster is. Dus clubs… ben benieuwd waar ze eindigd.
Hanneke van Eijl is gewoon de beste speelsters bij westsite, klaar. Dat ze alle tegenstanders twee minuten straffen loopt aan te naaien lijkt mij alleen maar slim. Naast haar jaren lange ervaring, ver voordat het het hele team van Westsite en VVW geboren was, helpt het natuurlijk ook dat het een reus van een vrouw is, niet te stoppen!!!
11 penalty's dat is idd veel, westsite had niks te klagen over de scheidrechters. O ja toch wel Jannie van Eijl, Jannie Dinkgreve en Joke Raams en die andere blonde miepen, konden geen minuut hun mond stil houden! Zo irritant, dacht dat het publiek in Amsterdam Noord vervelend was, maar in West kunnen ze er ook wat van.
Moet een voetbalcoach ook niet weg, als er slechte prestaties zijn?? Na 3 jaar aan het roer en nog steeds geen verbetering??! Dit jaar is zelfs een dieptepunt gezien de uitslagen en standen. Is het dan niet gewoon terecht dat er een nieuwe trainer komt? Volgens mij is dit niet meer dan normaal en hoeft er geen discussie plaats te vinden.
Gaan we ons nog op de wedstrijden van dit weekend focussen???
Of is de hoofdklasse idd een zielige klasse wat helemaal niet boeit?!!!!
Helaas merk ik in een aantal van deze stukjes dat er veel frustratie zit over de oude garde(paarden-oudere speelsters en hengst-oud trainer Henny Quint) bij Westsite, die volgens mij toch iets hebben neergezet in de afgelopen jaren waar zeer veel waardering voor was door het hele land.Bij na vraag heb ik gehoord dat Westsite inderdaad 11 penalties heeft gekregen maar VVW ook 7 of 8,tijstraffen 7 voor VVW en 6 voor Westsite dit lijkt toch redelijk verdeeld.Ook te horen gekregen dat de coach van VVW Betty Plasmeijer de coach van Westsite Dirk Raams feliciteerde met deze knappe overwinning.Ook gehoord dat Hanneke v Eijl na de rust pas is in gezet en dat zij ongeveer 5 minuten heeft gespeeld dus in mijn ogen ben je dan niet zo bepalend.Inge Dinkgreve is 25 jaar als ik goed ben ingelicht en als Westsite dan voor de rest speelsters heeft die er niks van kunnen vraag ik mij af wat VVW donderdagavond heeft lopen doen.Slecht gespeeld of legt het alleen maar aan de coach Betty Plasmeijer.Mensen waar gaat dit over ehandbal is maar een spelletje de volgende dag moeten we weer naar ons werk.Toon en praat aub met respect over je tegenstander,supporters en scheidsrechters.Het is maar hobby,maar op dit forum lijkt het wel of jullie leven er van afhangt.Fijne wedstrijden toegewenst dit weekend.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?