Westsite - VVW

• Handbalgirly

Morgen 20:00 uur in de Calandhal te Amsterdam, Westsite - VVW

Voorspelling? Ik denk dat VVW wint!

Ik hoorde dat westsite weer wat oude paarden van stal heeft gehaald?? Heeft westsite dat echt nodig om wat puntjes te pakken??!!! Jammer voor de jongere meiden.

• westsite

Jammer, weet niet waar de info vandaar komt maar OUDE paarden nee sorry

als er al iemand mee doet is dit maar 1 OUD paard om jou woorden te gebruiken.

En als je op de hoogte bent van INN en OUTS moet je weten dat de meeste wedstrijden zonder gespeelt zijn dus… laat je voortaan beter informeren OKE

• Een suporter

In het noordholandse heeft men waarschijnlijk weinig respect voor oudere speelsters anders spreekt men niet over ouwe paarden. Inderdaad af en toe doet er 1 oudere speelster mee maar lang niet altijd omdat zij coach is van de A-junioren.

• Emjay

JAJA meiden……..!!!!!!

Westsite - VVW 25 - 21

Ik ben trots op ons!!!!!!

Goed gedaan meiden….

Als team gestreden, als team geknokt en als team GEWONNEN!!!!!!

En zonder of met oudere speelster, iedereen heeft toch gewoon recht op spelen???

Lees inderdaad even hierboven….

Ja, laat je inderdaad even goed informeren voor je informatie in het rond loopt te schreeuwen dat nergens over gaat.

Wij staan daar gewoon als team en elke speelster heeft zijn eigen kwaliteiten.

wij hebben gewoon het voordeel dat ons team niet aan 1 of 2 speelsters hangt…

wij kunnen allemaal handballen X(

YEAH!!!!!!!!

• Handbalgirly

Ja het team bestaat inderdaad uit Hanneke van Eijl en Inge Dinkgreve, zonder hen blijft er weinig over.

En dan die onvolwassen oud eerste speelsters van dik in de veertig op de tribune, Die de hele wedstrijd commentaar lopen te leveren op de scheidrechter, echt dieptriest.

Maar gefeliciteerd jullie waren echt super goed!

• handbalster

Ik lees op handbalstartpunt dat Betty na dit jaar weggaat bij vvw?? Is de chemie over? Is dit de keuze van betty, of van het team? En is er al bekend wat ze volgend jaar gaat doen?

• een fan van handbal

Handbalgirly spreek jij jezelf niet een beetje tegen.Eerst zijn alle oude paarden weer van stal gehaald,jammer voor de jonge meiden en tijdens de wedstrijd blijkt dat de oude speelters vervelend commentaar over de scheidsrechters hebben op de tribune.Waar zijn ze nu op het veld of op de tribune?

• Emjay

HUH!!!!

INGE EEN OUD PAARD?????

whahahahaahahahahaahahahahaahahahaahahahaha

hahahaahahahahahahaahahahahaahahahahahahaha

laat me niet lachen…….

(:P)(:P)(:P)(:P)(:P)(:P)(:P)(:P)(:P)

• Arie3

Lees verslag Handbalstartpunt, waarin vermeld word dat Westsite omhoog kan kijken aankomende periode en of zelfs nog verder in de toekomst.

Betekent dit dat Hanneke van Eijl tot haar 53 ste doorgaat in Dames 1

• lezer

Lees net in verslag dat westsite maar liefst 11 strafworpen heeft benut beetje veel of niet.