Regioklasse B heren ronde 13

• helderziende

Inderdaad Bil gelijk heb je.

@ Leek, geloof mij (niet helemaal een leek), ik heb Loreal zondag zien spelen en ze imponeerden op sommige momenten echt.

Ik denk dat ze juist nu klaar zijn voor een topper. en Noav oke goede ploeg maar als Loreal zo speelt als tegen VHC (die niet constant maar zeker niet slecht speelden) dan is Noav ook een prooi voor het hongerige Loreal.

• bart van kempen

Blerick - Swift

Allereerst vind ik het ONBEGRIJPELIJK dat ze verloren hebben van HASTU al kon het niet uitblijven dat ze een keer punten gingen pakken.

Was vorig jaar met UGHV, toen pakte ze punten tegen loreal, die toen sterk speelde.

Blerick uit is altijd lastig met een harsvrije skippiebal, zeker gezien de hoeveelheid hars die er bij swift aan de bal zat. Ik denk dat ze het moeilijk gaan krijgen maar wel nipt winnen en laten zien dat het een misstap was tegen HASTU.

Swift - Hercules,

Van onderschatting is geen sprake gezien het gelijke spel in den haag. We zullen ons best doen om de punten in helliemond te houden.. heb er wel goede hoop op.

White Demons - VHC

Puntjes blijven in berkel enschot.

Hastu - Artemis

Hastu verliest meestal net, zal hier niet anders zijn. Verwacht dat het een misstap was van Swift vorige week. Niks ten nadele van Hastu hier, maar ondanks dat wij slecht waren bij Swift Arnhem uit (40-30) vond ik dit een sterke ploeg, veel completer dan Hastu in alle opzichten.

Loreal - Noav

Denk dat NOAV hier redelijk makkelijk wint.

Snelwiek - Jupiter

Ben het er mee eens dat het DE wedstrijd van de week wordt, al denk ik dat snelwiek hier wel es kon gaan stunten. Denk dat Snelwiek misschien wel een van de weinige ploegen is die nog punten weg kan snoepen bij Jupiter. Al denk ik wel dat ze kampioen worden. Zou voor de competitie wel leuk zijn als de puntjes in rotjeknor blijven, gok op een krappe overwinning voor snelwiek

• Supporter

Blerick - Swift

Swift afhankelijk van HS1 spelers maar ik denk dat Blerick sowieso te zwak is. Bovendien is er ook soiree of zoiets waar ze liever heengaan. 22-28

Swift - Hercules,

Thuisvoordeel Swift. 29-27

White Demons - VHC

Gelijkspel 24-24

Hastu - Artemis

Hastu vaak net verloren en gaat nu toch winnen van het matige Artemis.

Loreal - Noav

Uit heeft Loreal een punt verspeeld. Zijn goed bezig en kan me niet voorstellen dat ze zich weer een punt laten afnemen. 32-30

Snelwiek - Jupiter

Al vaker gemeld dat ik Snelwiek met matig handbal tehoog vind staan. Zal nu duidelijk worden.26-33