Regioklasse B heren ronde 13

• Bil

Blerick - AHV Swift 2

Swift toch verassend verloren afgelopen weekend, Blerick erg zwak tegen Jupiter. Winst Swift.

Swift Helmond - Hercules 4

Swift toch een tikkie beter en sneller, ruime overwinning voor Hellemond.

White Demons 2 - VHC

VHC zou er goed aan doen deze wedstrijd te winnen, maar zal lastig worden. Gelijkspelletje.

Ha-Stu - Artemis

Heeft Ha-Stu de smaak te pakken? Ze verliezen hun wedstrijden meestal nipt, eerste thuisoverwinning voor de ‘studenten’.

Loreal 2 - NOAV

Loreal toch wel goede ploeg en na moeizame start de weg omhoog weer gevonden. NOAV krijgt 't hier erg lastig. Nipte overwinning Loreal.

Snelwiek - Jupiter'75

Klapperrrr van de week. Vorig jaar heeft Snelwiek hier op karakter gewonnen. Jupiter afgelopen weekend de eerste goede wedstrijd van het seizoen gespeeld en zijn gemotiveerd om de wedstrijd van vorig jaar te doen vergeten. 1 doelpuntje verschil in laatste minuut. Punten mee naar Eersel.

• Speler2

Blerick - AHV Swift 2

Swift moet vorige week denk ik snel vergeten. Blerick moeten ze zeker kunnen pakken.

Misschien kunnen de griekse goden voor een verrassing zorgen. Als Swift H ze onderschat dan

zullen ze merken hoe lang 60 min kunnen zijn. Toch winnen ze.

White Demons 2 - VHC

VHC heeft een off seizoen te pakken, White Demons maakt hier gretig gebruik van en ze winnen dan ook.

Ha-Stu - Artemis

Ha-Stu is zeker geen slechte ploeg. Het zit ze gewoon tegen, inderdaad paar keer nipt verloren. Wie weet een stuntje.

Ik gun het ze zeker.

Loreal 2 - NOAV

NOAV vorige week een slechte tweede helft gespeeld. Loreal is inderdaad aan het groeien qua spel. Dit Limburgs onderonsje

word gewonnen door Loreal.

Snelwiek - Jupiter'75

Dit belooft een leuke wedstrijd te worden. Jupiter draait ontzettend goed dit seizoen en bij Snelwiek is het ook 100% verbeterd

sinds vorig seizoen. Het team dat de minste fouten maakt wint deze pot denk ik, dus ik gok nu maar op een gelijkspelletje!

Succes heren!

• Peb

Blerick - AHV Swift 2

Indien Swift op tempo speelt, voorzie ik hier een goedmakertje van vorige week. Aan de andere kant denk ik niet Blerick zomaar nogmaals zich laat inmaken.. Toch overwinning Swift.

Denk niet dat Helmond zal onderschatten. Persoonlijk vind ik bij Hercules veel van 1 bepaalde speler af komen, echter heb ik ze ook maar 1 maal gezien. Denk dat ok deze Swift gaat winnen.

White Demons 2 - VHC

Weet niet hoe VHC kan handelen zonder hars. Ik verwacht een spannende wedstrijd waarbij VHC net de winstpunten neemt.

Ha-Stu - Artemis

Denk dat Artemis hier punten gaat pakken. Al zal het geen dikke overwinning worden.

Loreal 2 - NOAV

NOAV heeft iets goed te maken van het verloren punt bij de thuiswedstrijd tegen Loreal. Denk dat NOAV wint met 2-3 goalen verschil.

Snelwiek - Jupiter'75

Topper van de week. Persoonlijk vind ik Snelwiek een technisch beter team, aan de andere kant staat Jupiter in een beter collectief. Zal zeker spannend worden. Om het spannend te maken in deze klasse hoop ik dat Snelwiek wint.

• helderziende

Blerick - AHV Swift 2

Swift heeft iets goed te maken en zal winnen in Blerick.

Swift thuis niet te pakken voor Hercules ook al zijn ze groot en sterk.

White Demons 2 - VHC

VHC blijkt toch wel een van de zwakkere broeders (zoals voorspeld voor het seizoen). en heeft geen off seizoen maar gewoon niveau te weinig…..maar als het loopt kunnen ze van iedereen winnen. Ik heb een aantal wedstrijden gezien waarin ze ook net dat beetje pech hadden ik noem een Jupiter thuis… Maar ik verwacht toch een nipte overwinning voor Valkenswerd.

Ha-Stu - Artemis

HasTu heeft de smaak te pakken en pakt Artemis dus ook wel met geringe cijfers maar toch…

Loreal 2 - NOAV

NOAV vorige week slechte en Loreal in opgaande lijn. met zelfvertrouwen ze winnen dus ook en zeker thuis.

Snelwiek - Jupiter'75

Dit is inderdaad de topper van de week. Ik denk en hoop op een mooie overwinning voor Eersel.

Succes !

• Leek

Blerick - AHV Swift 2

Swift zal ook Blerick onderschatten (valkuil van de reserves), met heel veel moeite een overwinning voor Swift.

Swift wint

White Demons 2 - VHC

Overwinning voor de demonen, VHC is op weg naar degradatie

Ha-Stu - Artemis

HasTu wint nu ook van Artemis.

Loreal 2 - NOAV

Loreal wint wel maar nog niet overtuigend, zal een spannende pot worden en ik hou het op een kleine winst voor NOAV

Snelwiek - Jupiter'75

Snelwiek maakt de competitie weer spannend door te winnen van Jupiter

• helderziende

Hallo Leek toch een paar vraagjes

Nou ben ik ook een leek maar……

VHC op weg naar degradatie dat gaat niet gebeuren……..geloof me die komen terug ik heb ze een aantal keer zien spelen en als het klopt bij die jongens winnen ze ook gewoon van Jupiter of snelwiek.

En euh….

"Loreal 2 - NOAV

Loreal wint wel maar nog niet overtuigend, zal een spannende pot worden en ik hou het op een kleine winst voor NOAV "

wie wint er nou of wordt het een gelijk spelletje ???

Vertel leek…

• Leek

Ok dat van VHC is niet een kwaliteits of mentaliteits punt maar meer een fysiek punt.

Bij Loreal bedoelde ik ze winnen wel de laatste wedstrijden maar nog niet overtuigend, dus dat ging over de recente overwinningen.

Ik denk dat ze nog niet zover zijn om een topper te pakken, ook al hebben ze bij NOAV knap een punt meegepakt.

Dus NOAV wint komend weekend…….(zoals de naam al zegt ik ben een Leek)

• Bil

Ik denk dat je hier Loreal te kort doet, ik neem in ieder geval de moeite om vanuit Eersel deze voor Jupiter belangrijke wedstrijd te gaan aanschouwen.

• Calzone

Hulde Bil, ben het ook met je eens wbt Loreal.

Als ik niet naar het zuiden ging (Marsna-PSV), dan zou ik meegaan.

Voorspelling:

Swift

Swift

VHC

Ha-stu

Alweer puntendeling voor NOAV en Loreal

Jupiter, al zij het nipt

• Bil

Moet jij niet eerst gewoon een wedstrijd in Rotterdam spelen?