Na wat technische problemen heb ik het forum weer weten te vinden…
Na een mooie 16e ronde kunnen de teams zich opmaken voor ronde 17.
DSS - Lions 2
Lions 2 is de laatste tijd niet in goede doen. DSS heeft het afgelopen weekend aardig gedaan tegen PSV. Was dit vanwege goed spel van de Heemskerkers of vanwege slecht spel van PSV?? Lions zal de punten mee naar huis nemen, al gaat het niet gemakkelijk.
Hercules - Nieuwegein
De kraker van deze speelronde. Hercules pakt een zeer knappe overwinning in het zonnige zuiden. Ben benieuwd of ze Nieuwegein thuis ook de baas kunnen blijven. Wanneer ze nog mee willen doen om plek 1 dan zal er gewonnen moeten worden (zelfde geldt voor Nieuwegein). Ik verwacht een gelijk opgaande pot met Hercules als winnaar. Aan de oranjehemden de schone taak om mijn ongelijk te bewijzen
MHV - E&O
Dit gaat een overwinning worden voor MHV dat zo goede zaken doet op de ranglijst. De jongens uit Emmen gaan hun ogen uit kijken in Mill. Ik hoop dat ze een netje nieuwe ballen meenemen voor de warming up anders doet de beheerder het licht uit :p MHV gaat zich zo prima handhaven.
Tachos - Aalsmeer 2
Tachos heeft ook kunnen ervaren dat met of zonder hars handballen een groot verschil (vooral mentaal). Ze moeten toch wel wat punten gaan pakken nu. Denk niet dat Aalsmeer daar de juiste tegenstander voor is en dat de punten mee gaan naar de bollenstreek.
Swift - Internos
Ploegen die gemakkelijk scoren (over het algemeen) maar Internos krijgt ook veel doelpunten tegen. Swift heeft dit seizoen 1 keer verloren en dat was in Etten Leur, kortom Swift kan zich opmaken voor revanche. Wanneer je kampioen wil worden dan moet je thuis van Internos kunnen winnen, dat gaat ook gebeuren trouwens.
WD - Volendam 2
Beide ploegen hebben een grote tot zeer grote nederlaag achter de rug. Wie gaat zich hier het beste van herstellen? Ik denk niet de Palingdorpbewoners met deze gladde aal om kunnen gaan. Kom op jongens, jullie kunnen beter! Puntjes blijven in het Brabantse land.
Bevo 2 - PSV
PSV heeft maar moeilijk gewonnen van DSS. Dit zal alles met motivatie (of een gebrek daaraan) te maken hebben gehad. Gaan ze de punten weghalen uit Panningen? Ze zullen het zeker niet cadeau krijgen. De younsters van Bevo gaan verrassen en houden de punten thuis (1 verschil)
Wat denken jullie???