wie weet er nog uitslagen?
Gemini - V&L 22-20.
Toch wel verassende uitslagen dit weekend:
Gemini-V&L 22:20
Dit is natuurlijk de eerste en de grootste verassing
Jawasport/Ventura - Witte Ster'75 27:22
Wings - DIOS dit is gelijk geworden hoeveel weet ik niet precies
Ook al is wings uit erg lastig te bespelen, vind ik dit toch ook wel een verassing
Atomium'61 - v.d. Voort/Quintus 2 26:31
Logische uitslag
Hellas 3 - Sittardia 22:25
Weet iemand hoe deze wedstrijd is verlopen? Had Sittardia het moeilijk bij Hellas
SOS-Kwieksport - Regioteam CAD2M 28:24
En ook dit vind ik een verassende uitslag, ook al is Kwieksport nu wel beter aan het worden nu hun keeper terug is.
Als eerste, sos kwieksport tegen cadm/gasellen hoe iedereen het ooknoemen wil. Deze jongengs waren vandaag niets ten opzichte van sos, de coach,en nr. 20 liepen die kuthagehanaars, we zijn nog steeds HAGENEESE, echt af te kraken, moet je bij hagenese niet doen maar dat terzijde SOS beter dan CADM2. en dat konden ze niet hebben .SOS verdiend gewonnen, ten opzichte van het zwakke cadm2. Hopend dat het moet geeft voor de volgende wedstrijden. En dat sos laat zien dat ze dus echt kunnen handballen vraag maar cadm2 groet lobje
Haagse vriend/ Hageneesje,
Nooit staat er commentaar van jullie op deze site en nu wel? Knap hoor, een keer gewonnen van een hoger geplaatst team..
Als je nu iets schrijft op deze site moet je maar aan je mama vragen of ze eerst je bericht eens controleert, wat een kleuter ben jij met je ongepaste trots en taalgebruik!
Mensen handballers,
Helaas moet je met regelmaat constateren dat er bepaalde lui zijn die erg vreemd reageren op een bepaalde post.
Zou het niet prettiger zijn om zulke kinderachtige reacties achterwege te laten en hier gewoon een normale reactie/uitslag te plaatsen,zodat het leuk blijft op dit forum!!!! Ouwe h…… kunnen we allemaal maar het gaat tenslotte om het spelletje,of niet Lobje ???
Ga toch gewoon handballen en laat zien dat je waardig bent en doe je best daar in Den Haag.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?