Uitslagen Heren Regio B / ronde 12

• Bil

Goed weekend voor Jupiter.

Al bekend wanneer de afgelaste wedstrijden uit ronde 11 worden ingehaald? Wil VHC-Snelwiek wel zien.

• Helderziende

Klopt wel Midmid, maar in de laatste drie minuten scoorden jullie een beslissende 7 meter wel en Vhc miste er één. Dat was volgens mij ook het keerpunt. Naast het scoren in ondertal. Want jullie waren in die fase zeker de betere ploeg. En wat betreft die smalle selectie, ik kan me het laatste deel van de eerste en een deel van de tweede helft herinneren dat jullie topschutter lekker op het bankje kon rusten en dat was bij VHC echt niet mogelijk. want de spelers die het daar over moesten nemen…..tja verzwakking is nog zachtjes uitgedrukt denk ik. Het was duidelijk dat het kaarsje aan Valkenswaardse zijde langzaam doofde en jullie roken je kans en sloegen toe. Al met al een terechte uitslag en inderdaad een groot compliment voor de heren in het zwart die ondanks hun beoordeling gewoon bleven fluiten zoals ze altijd doen.

Prima koppel in een leuke wedstrijd dus…!!!

• Schutter

Swift A - Hastu 18-22

Swift A had een complete of-day met als gevolg een collectief falen.

Tel ook nog eens mee dat je 40 minuten in ondertal speelt waarvan lang niet allemaal terecht waren.

Dan is de kans op een overwinning klein.

Ondanks alles de felicitaties naar nijmegen want de overwinning was wel terecht.

• Wasbaer

Hé Bill,

ik heb zojuist mail ontvangen van NHV en de wedstrijden dienen binnen 4 weken en voor 28 februari plaats te vinden.

• Bil

Ok,

danku

• supporter

Binnen 4 weken en voor 28 februari

Vandaag is het toch 19 januari. Hoeveel dagen heeft een week dan ?

• Peb

“Niet meer in te halen volgens mij. de ploegen die het zouden moeten doen die maken elkaar ook af dus de platte kar voor Eersel dit jaar.”

Pfhoew.. dat is wel een erg voorbarige conclusie, we zijn pas halverwege de competitie. Ik zie het nog spannend worden.