Hoofdklasse A uitslagen ronde 12

• Supersub

Hvbs-Nieuwegein 32-28

Gisteravond een leuke pot handbal gezien in Bunschoten waar de thuisploeg de bovenliggende partij was.

• broersky

VRONE - UNIVE/Achilles 27 - 20

Wedstrijd niet gezien, maar kwam de uitslag tegen. Jammer voor Achilles, maar het was te voorspellen dat ze punten gingen verliezen.

• AnoniemeArie

GROOT compliment voor Vrone en HVBS!

wat een prestaties.. hopelijk leveren wij er vanmiddag ook zo'n eentje!

• Bla bla bla

Ja ja tot nu toe zit onze woutertje er weer heeeeeeeeeeeeeeeeel goed naast met zijn voorspellingen>:D<

• Supersub

Bekende heeft nu al 2 goed voorspeld,als dat maar voorbode voor ons is vandaag!!!!

Zat er ook een beetje in dat Unive het moeilijker zou gaan krijgen in de 2e competitie helft nu de

andere teams hun spel kennen.

Six wat scheelde er aan tegen Vrone????

Hvbs zal niet bij 1 stuntje blijven deze heen ronde als ze fit en compleet zijn,team is op

leeftijd maar kan uit alle standen en hoeken een bal erin krijgen en hebben gisteren laten

zien dat de conditie een stuk beter is geworden dan aan het begin van het seizoen.

• coach01

VVW - CSV

24-32

De blessures zijn verleden tijd en gedreven om de westrijden te winnen.

Een uitslag die niemand had voorspeld.

• AnoniemeArie

@ coach1 : ik voorspelde 32-28.. dacht dat vvw het iets moeilijker zou maken.. CSV had goed keepwerk 8-)

• AnoniemeArie

daarme bedoelde ik 28-32 natuurlijk.

FHC lijkt nu echt in de problemen te komen met het verlies tegen Celeritas : 18-23 …

• Woutje Wachtmans

Ik had er maar een goed :)

• Six

Inderdaad een aantal verrassingen dit weekend!

@Supersub. Natuurlijk moest het eerste verlies er een keer aankomen, lopen we natuurlijk ook niet voor weg. Ik denk dat ik over de wedstrijd tegen Vrone een boek zou kunnen schrijven, maar de drie belangrijkste redenen:

- Niemand bij Achilles haalde zijn niveau (wel zo eerlijk om hiermee te beginnen).

- Achilles miste een aantal basisspelers, waarvan topscorer nummer 2 en 3.

- De randzaken vielen zeker niet in het voordeel van Achilles.

Eerlijk is eerlijk, een terechte overwinning voor Vrone!