snelwiek - dws
inhaal wedstrijd 16-1 20-31
saturnus 72 -dws
18-35
op het wedstrijdformulier van snelwiek - d.w.s. staat eerder iets wat lijkt op 19 - 31.
met een beetje fantasie of slechte bril, zou de bond van de 19 ook een 15 kunnen maken.
het andere formulier heb ik niet gezien, maar als daar ook zo netjes de stand op staat, ben ik benieuwd wat de bond er van maakt!
Heerle - Hercules 3 27 - 25
Ruststand 11 - 14, duidelijk dat er wat aangepast moest worden in het spel van Heerle en uiteindelijk met succes.
Mooie spannende wedstrijd in de titelstrijd, diepe buiging voor de heren van Hercules 3, leuk dat jullie nog zo lang na de wedstrijd zijn gebleven en zo'n grote achterban bij hadden, als ik me niet vergis met een aantal spelers van andere teams.
Wedstrijd ging gelijk op tot 5-5 dacht ik, daarna westlandia afstand genomen en niet meer weggegeven met ruststand van 10-15. Savosa kreeg geen grip op de sterke cirkel en westlandia speelde gewoon erg scherp en had meer wil om te winnen vandaag.
Savosa mist natuurlijk nog speler(s)? en niet iedereen was fit, maar dit zijn geen excuses, in vergelijking met vorig jaar is westlandia echt gegroeid en ze spelen leuk, snel handbal. Pijn aan m'n savosa hart, maar het was een verdiende overwinning.
Savosa kampt met blessures. Ik sprak vandaag de cirkelloper van Savosa in Aksent. Hij heeft een gebroken neus, een andere speler schijnt een hersenschudding te hebben. Met vandaag maar 1 wissel op de bank en een wat oudere speler die meer minuten moet maken dan normaal, is het lastig handballen tegen het snelle en felle Westlandia. Maar ik weet zeker dat een compleet Savosa vandaag niet verloren zou hebben.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?