voorspellingen 1e klasse brabant

• ?

Hoi allemaal,

is weer lang geleden dat de voorspellingen werden gegeven voor onze competitie, dus bij deze luid ik het gewoon weer opnieuw in!

White Demons - Swift

White Demons wint dit gemakkelijk.

Dongen - VHC

Waarschijnlijk een leuke wedstrijd om te zien, beide teams met snel en dynamisch spel. Dongen houdt de punten in eigen huis, maar niet met zo'n groot verschil als we gewend zijn van de Dongense dames.

De Sprint - Jaspersport

Jaspersport wint dit zonder veel moeite.

Internos - Desk

Een hele spannende wedstrijd. Internos is ondanks de laatste plaats een goed scorende ploeg, maar de dekking van Desk loop je niet zomaar omver. Toch denk ik dat de dames van Internos dit winnen.

RHV - HMC

Wordt ook een spannende. RHV altijd sterk in eigen huis, maar HMC goed op weg richting mogelijk kampioenschap. Met veel moeite gaat HMC hier winnen.

Succes allemaal!

• ??

Ik denk het volgende:

White Demons - Swift

White Demons wint dit. Ik denk uiteindelijk vrij ruim

Dongen - VHC

VHC vind ik een goede ploeg, technisch zeer sterke speelsters ( al blijkt dat niet uit de uitslagen) Dongen is ook goed technisch maar zeer zeker ook fysiek ( niet onsportief). Voor Dongen spannende weken. Moeten winnen en dat gaan ze ook doen.

De Sprint - Jaspersport

Ik zeg de De Sprint

Internos - Desk

Desk goede verdediging ( en een goede keeper) Internos wint tot nu toe nog niks maar verliezen zeker ook niet dik, Ik denk gelijkspel

RHV - HMC

HMC makkelijk

• supporter

Niks Makkelijk voor White Demons, uitslag 16-14

• Vhc1

Dongen -Vhc 17-10

• Lot

hey meiden van Dongen, hoe gaat het met jullie teamgenootje? Wens haar maar veel beterschap namens de meiden van VHC!