voorspelling dames regio klasse a 16/17 januari

• handbalster

Mannakhurry up - V&S Mannak hurry up

Stevo - Bwo Stevo

Whc - DeLutte DeLutte

Dsvd 2 -Borger Dsvd 2

E&O -Tvo E&O

Hacol 90 -Svbo Hacol90

• handbalster

hey daniele waar blijf je met je voorspellingen

wat denk je nu waar speel ik de lutte niet

• handbalster

Stevo–Bwo21-23

• bwo

scheidsen bedankt dat je ons naar de overwinning hebt geholpen

• ballenmeisje

Ja dat van Stevo - BWO hoorde ik ook al!

iemand uit het publiek weggestuurd??

Waar blijft Danielle???

• Danielle

Haha, beeeetje verlaat! Sorry, heb het ff een paar weken niet in de gaten gehouden. Door die paar weken die we niet hoefden te spelen helemaal weer afgekickt.. :) Voorspelling kan nu niet meer en ach.. zal mn energie ook maar besparen om wat over onze wedstrijd te zeggen… Want waar denk je dat ik speel, handbalster? Jij speelt in elk geval bij een club hier in de buurt. Ik zou bijna zeggen BWO… Klopt dat? Of Stevo? (kan het verder nergens op baseren hoor, maar omdat je zo snel de uitslag van stevo-bwo wist)

• handbalster

uitslag stevo-bwo was belangrijk

misschien uit het zelfde team

veel succes

• Danielle

Dacht dat je bij de andere discussie zei dat je niet bij BWO speelde, maar dus wel. Ik speel niet bij BWO hoor! Dus niet hetzelfde team (dan had ik het ook wel geweten want wij hebben het wekelijks over het forum in het team, leuk, hihi maar verder zetten er niet veel iets op)…! Er al uit waar ik speel?

Succes dit weekend! (niet teveel natuurlijk haha) :)

• handbalster

waar wij in spelen denk ik beide team,s winnen

• ballenmeisje

hahaha Jaaaaa Danielle! je weet nooit! voor je het weet zit je elk weekend met iemand te discusseren (lees handbalster) op het forum en blijkt het dat ze bij je in het team zit!