voorspelling hs1 klas z holland

• blbla

die roos reageer ook overal

of is de echte naanm carla

• Maarten

De amusementswaarde van deze competitie neemt per comment toe! ;)

• sapie

lijk mij een leuke wedstrijd Northa Oliveo

northa vorg jaaar nog regio klasse

oliveo vaste waarden voor alle ploegen lastig

ben benieuwd

kan Northa de snelle jongens van oliveo opvangen

anders toch ruime overwinnig voor de boys uit pijn akker

• joooooepie

Al uitslagen bekend?

• Nando

Gemini - Conventus 31-25

• jaap

Van de NHV Zuid-holland site:

17 January 2010

Gemini 2 - Conventus 1 31 - 25

Atomium'61 2 - Ventura 2 28 - 21

ETC 1 - HVV'70 1 15 - 24

Northa 1 -Oliveo 1 30 - 24

Een aantal verrassende uitslagen. Wat is er aan de hand met Oliveo?

En met Ventura?

• DAC

Der is niet zo veel met Oliveo aan de hand hoor! Oliveo speelt voor eerst tegen toppers als Ventura 2 en HVV!! Tegen Northa, die uit Regio klasse komen mag je toch verwachten dat Northa normaal gesproken wint tegen Oliveo, wat leuke wedstrijden speelt in deze klasse! Ventura is als 2e team soms toch spelers kwijt die met het 1e team mee moeten ballen, en zullen daardoor met hun eigen team wat minder punten pakken! Overigens 1e overwinning van Atomium, die al eerder een punt pakte tegen Oliveo! Voor de rest was het wel te verwachten dat Gemini zou winnen van Conventus, en dat de gedoodverfde favoriet HVV wint van ETC!! Toch een leuke competitie zou ik zo zeggen! Ben het er dus niet mee eens dat deze competitie alleen maar rennen/vliegen is! Wordt toch leuke handbal gespeeld.

• Lefthanded

Ventura 2 verloren omdat spelers in het eerste vastzitten?

Hoe gaat dat dan bij Atomium 2, Wings 2 en Gemini 2 de komende weken? Komen daar ook spelers vast te zitten?

HVV met kop en schouders de beste, alvast gefeliciteerd met het ongeslagen kampioensschap. Maar daar onder wordt het spannend. Wie gaat er 2de worden? en wie degradeert?

Voor de 2de plaats kunnen nog gaan Oliveo, Wings 2, Ventura 2 en Notha. Hebben allen 8 of 9 punten. Wordt dus nog erg spannend

Degradatie: Conventus, ETC, Atomium 2, Gemini 2. Hebben 4,5 of 6 punten. Dus ook hier kan er nog van alles gebeuren.

Spannende poule, waarin echt gestreden wordt. Handbal op het scherpst van de snede. Dit trekt toch echt wel volle zalen

• zh

Nou in onze zaal pasten er nog wel wat bij hoor ;)

• DAC

Ik heb nooit gezegd dat ze vast in Heren 1 zouden zitten! Misschien is het wel zo over gekomen, maar dat bedoelde ik dan niet!! Wat ik bedoelde te zeggen is dat er dan mensen die tegen het Niveau van Heren 1 mee zouden kunnen doen! Waardoor er mindere spelers mee moesten doen met het 2e team van Ventura!! Verder is het een leuke competitie, en zal zeer waarschijnlijk HVV ongeslagen kampioen worden! Hebben individueel goede spelers, maar als team zijn ze ver uit de beste van de hele competitie!