voorspelling hs1 klas z holland

• blalbl

alles slecht

waardeloze poule hoop gezeik weinig handbal

vooral oliveo wat slecht

• balkk

Geen fan van oliveo?

• blabl

balkk Schreef:

——————————————————-

> Geen fan van oliveo?

ja hoor maar vindt die waaltjes maar niks

• Dwight

Aparte voorspellingen geef jij

• DAC

Wat is jou probleem dan gast!! Waarom heb je iets tegen de poule! En dan vooral Oliveo

• blalbl

laten we nog toch eens eerlijk zijn de amusement waarde is nul in deze poule

het enige wat er gebeurd is hard heen en weer lopen op doel gooien

en weer terug zo krijg je nooit plubliek in de sporthal

dan oliveo die jongens lopen erbij of ze het spel uitgevonden hebben arrogantie ten top

staat er ook nog zo waaltje langs de kant die eerst walburg heeft genekt en nu oliveo

hoger op brengen geloof het nooit .

die had gewoon moeten blijven keepen maar geen trainer spelen

• okeeee

We hebben laatst tegen oliveo gespeeld, ik vind het een leuke ploeg om tegen te spelen. Lekker beweeglijk, goede variaties, lastige 3:2:1 dekking,sportief. Hoger dan Regio zullen ze nooit komen, maar nogmaals leuke ploeg om tegen te spelen

• Koots

Nooit gedacht dat ik fans zou hebben :P

• haha

Ik vraag me dan af wat jij allemaal bereikt hebt. Vast heel hoog gespeeld jarenlang topscoorder van de eredivisie geweest oid?

ik denk eigenlijk iemand die al tig keer van club is veranderd, omdat ie nergens past, niemand hem mag, omdat hij vindt dat hij eigenlijk te goed is voor die vereniging, een heel groot ego heeft en over erg weinig zelfkennis beschikt.

je bent ook vast een keer beledigd door de desbetreffende trainer en heb nog nooit wat durven zeggen, vandaar dat je het nu anoniem doet. Super stoer ben jij!

• heiko

Als je deze topic opent, verwacht je serieus een aantal reacties met betrekking tot voorspellingen van wedstrijden voor komend weekend. Helaas!!

Met dit soort “leuke” voorspellingen krijgen we nooit mensen naar het handbal toe.