Dames regioklasse C 16/17 januari

• sanka

Atomium - VTC 11 - 14

Wat is er met Quintus aan de hand?

Missen die wat speelsters of was HA RO sterk?

Blijft een spannende en wissevallige competitie.

Toch nog verrassende uitslagen

• ""

schipluiden-hercules rust 7-11 eind 13-18.

• Sjakie

Stompwijk - ROAC 17-17!!!

• Sjakie

Onee…

18-18!!

• Ventura

Ventura heeft gewonnen, verder weinig spektakel.

Knappe uitslag van HARO, en van Stompwijk.

Wanneer zijn de inhaalwedstrijden van VTC? Als ik het goed heb tegen HARO en Gemini, toch niet 2 minste tegenstanders…..

• ......

HARO heeft alleen nog een inhaalwedstrijd tegen DWS, niet tegen VTC.

De datum van de wedstrijd tegen DWS is 27 januari!

• Handbalster

Atomium 61 - VTC is uiteindelijk 13-16 geworden… Ik ga er verder niets over zeggen, was te vreselijk om aan te zien, schaamteloos…:S

In ieder geval is t duidelijk dat zo'n lange ‘winterstop’ niet ten goede komt van het spel…! Eerst natuurlijk de kerstvakantie en daarna zijn er twee wedstrijden afgelast.

Heeft Ventura nu gewonnen of verloren?

En wat was er bij Quintus aan de hand, of heeft HARO gewoon goed gespeeld?

Inhaalwedstrijden van VTC zijn tegen Gemini en DWS…

• .....

Quintus was gewoon compleet en volgens mij was er verder niet veel aan de hand.. HAR&O speelde gewoon goed.. Aanval liep goed en de dekking zat erg goed dicht.. Daarnaast schoot Quintus gewoon vaker over en naast het doel als er in ;).. Dus verdiende overwinning voor HAR&O.. en nog meer spanning in de competitie….

• promotie

Ja, Quintus - HAR&O was een leuke wedstrijd, vooral van HAR&O kant. Quintus compleet, maar HAR&O erg goed; aanval soepel, iedereen wel gescoord en vooral de dekking erg goed inclusief een zeer goeie keeper.

• Feessie

Ventura inderdadad gewonnen met 25-20 als ik het goed zeg. Verder niet veel bijzonders over te vertellen. Leuke pot waarin Ventura wat meer wist te scoren dan Westlandia.