Weer een nieuwe ronde waarbij het maar weer de vraag is of alle wedstrijden gespeeld zullen worden… Maar laten we toch maar weer wat voorspellingen doen!
Gemini - V&L
Dit zal waarschijnlijk een makkelijke overwinning voor V&L worden. Ze zullen wat last hebben dat ze geen hars mogen gebruiken, maar verwacht dat ze te punten weer netjes mee zullen nemen naar Geleen.
Jawasport/Ventura - Witte Ster'75
Dit kan een leuke wedstrijd worden maar ik verwacht toch dat Ventura hier makkelijk zal gaan winnen. Gezien de stand op de ranglijst zijn ze inmiddels op een derde plek geslopen en zullen ze vast de ambitie hebben om alsnog het hoogst haalbare te bereiken (de tweede plek).
Wings - DIOS
Hier verwacht ik een gelijkopgaande wedstrijd waarbij DIOS er alles aan zal doen om geen punten te verspillen, en Wings zal toch ook de punten willen pakken als ze het nog spannend willen houden bovenin. Misschien verassend, maar ik ga toch voor een overwinning voor Wings.
Atomium'61 - v.d. Voort/Quintus 2
Hier zal Quintus niet zoveel moeite hebben met Atomium. Atomium doet het namelijk nog steeds verbazend slecht dus de vraag is of ze alsnog het 2e deel van de competitie gaan pieken. Ik ga voor een ruime overwinning voor Quintus.
Hellas 3 - Sittardia
Weer een lange reis voor de spelers van Sittard maar hier zullen ze onderhand wel aan gewend zijn. En zo niet dan nog is Hellas geen partij voor ze. Kortom dit zullen hele makkelijke punten worden voor de jochies van Sittardia.
SOS-Kwieksport - Regioteam CAD2M
SOS zal onderhand eens punten moeten gaan pakken als het van die laatste plaats af wil komen.. Misschien moeten ze nog meer strijd en werklust leveren om de lange mannen van het regioteam klein te krijgen.. Toch denk ik dat dit ze niet zal lukken en verwacht ik een ruime overwinning voor het regioteam.