Dames Hoofdklasse A ronde 12

• Handbalgirly

T+A/VOC Amsterdam 2 - Nieuw Heeten

VZV - DOS

ZAP - DTS'48

Havas - VVW

GIBO Groep/Kwiek 2 - Borhave

Auto van Ewijk/LHC - Westsite

Mijn voorspelling:

VOC, veel beter, zal hier geen punten weggeven in het eigen Elzenhagen

Misschien een gelijkspel, zal een leuke wedstrijd worden! Met zijn allen naar het veld zaterdagavond?!

Zap wint van het toch al zwakke DTS'48

VVW, uit in Almere is het altijd lastig. VVW wint het op conditie.

Borhave wint, Kwiek blijft fysiek te licht voor deze klasse.

Westsite wint, LHC heeft dit jaar geen poot om op te staan, en zal keihard degraderen!

• Amsterdammer

voc - nieuw heeten : Voc word kampioen en wint deze wedstrijd met ruime cijfers!!

vzv - dos : Mijn gevoel zegt dat dos gaat winnen ze willen de koploper achtervolgen, dat kunnen we alleen doen door de punten te pakken! (als vzv compleet is word het wel een spannende wedstrijd)

zap - dts ‘48 : zap wint uiteraard, dts ’48 heeft niks optebrengen tegen het snellere spel van zap!!

vvw - havas : vvw is veel sterker/fysieker en heeft ook een betere conditie, kort om vvw wint!!

kwiek - borhave : borhave wint denk ik

lhc- westsite : westsite wint, lhc stelt niks voor!!

• spelers van VOC2

beste handbalgekke,

deze avond (12-01-10) werd er in de sporthal van VOC een bekerwedstrijd gespeeld!

VOC2 - DSS1 :

dss speelt in de eerste divisie en staat daar nummer 1, voc speelt hoofdklasse zoals jullie allemaal weten en ook wij staan nummer 1!! :)

Het was een spannende wedstrijd, maar uiteindelijk is de winst voor VOC2.

stand ook altijd wel leuk: 29 - 22

Woehoee weer een ronden verder, kom op dames we gaan voor die finale plek :P

Groetjes van uit de kop van noordholland !!!

• ----

Gefeliciteerd meiden!=)

• handbalgek

Gefeliciteerd meiden van voc2!! Knappe prestatie hoor! Speelden jullie zo goed, of was dss slecht? Of zijn jullie gewoon beter? ;)

• De Bezem

Dit seizoen al wat wedstrijden gezien van DSS. Speelt een Oost- Europees type handbal. Prima ploeg, hoewel ik denk dat zij het nog wel moeilijk gaan krijgen in de eredivisie. De wedstrijd van gisteren is daar een voorbode van. De Amsterdamse tegenstanders, hoewel er niet echt veel Amsterdammers in spelen, spelen een paar tempootjes hoger dan DSS. Daar komt DSS niet bij in de buurt.dus moeten ze wel afhaken als er tempo wordt gemaakt. Overigens speelde de reserves van VOC ook niet een van hun beste wedstrijden gezien het aantal opgelegde kansen die werden gemist. Het was wel erg snel en technisch verzorgd.

Dus gefeliciteerd VOC en DSS heeft weer een les geleerd waar ze hopenlijk iets mee gaan doen!.

• vzv

uitslagen

VZV- DOS 29-29 (als je VZV-TV kijkt zie je dat de uitslag 30-29 moest zijn, een bal die door de keepster duidelijk uit het net wordt gevist wordt even later geannuleerd door de scheidsrechter, halverwege 1e helft.) jammer, jammer.

ZAP-DTS 18-18 Weinig goals in deze wedstrijd, waren beide team compleet??

VOC-nw heeten 32-19 Was wel te verwachten..