Slecht weer (3)

• 2voor12

Ik begrijp er echt helemaal niets van, E&O - Lions gaat gewoon door de boys uit Rotterdam gaan naar Zwartemeer. Doorkruizen dus geheel Nederland. Bij de dames gaat geen wedstrijd door, zelfs niet op zondag omdat ploegen niet willen komen, terwijl snelwegen goed bereidbaar zijn.

1e divisie en Hoofdklasse lag er bijna in zijn geheel uit, deze week en volgende week zijn er weer bekerwedstrijden, de voorspellingen zijn slecht. Nog maar niet te spreken over de klasses daaronder en de jeugd. Het komend weekend wordt ook niet echt beter. Als de bond daadkracht toont dan geven ze de niet- opkomende ploegen 2 punten in mindering. Laat de uitspelende teams maar aangeven waarom het openbaar vervoer niet reed. De richtlijnen lijken me duidelijk, met zolang het openbaar vervoer rijdt wordt er gehandbald, maar ja daadkrachtigheid vereist wel het een en ander.

Als je tot eenheid wil komen begint het met een gezamenlijk besluit en handelingen met dit soort omstandigheden.

Tot Moan

• Peb

Mee eens.

Indien het ECHT erg is, dan begrijp ik dat men de weg niet op gaat, maar het is bewezen dat afgelopen weekend de wedstrijden door konden gaan. Hierdoor komen straks weer 4678420 inhaalwedstrijden wanneer de helft van het team niet kan opdagen. In andere landen moet tientallen decimeters sneeuw vallen voordat er overwogen wordt of wedstrijden neit doorgaan. Alleen hier in het kikkerlandje roept iedereen noodweer zodra er een paar centimeter gaan vallen…..

Beetje zwak….

• Je naam

De snelwegen zijn goed bereidbaar?? Hoe smaakte het?

• hooi

in friesland waren de snelwegen echt KUT.. en in groningen ook

• Bom

Was het maar KUT, dan hadden we er tenminste nog wat aan…

• Woutje Wachtmans

Vochtig en warm?

• Peb

Oh nee!!! Het sneeuwt op woensdag in Limburg!!

Snel de halve competitie annuleren!!!!

• Henk

Tientallen decimeter? Meters dus? Dat is flink wat..