Uitslagen heren regio B

• nog een supporter

tja hoe de bond hier mee om gaat weet ik niet.

Wat ik wel weet is dat inderdaad het NHV geen besluit neemt waar andere bonden dat wel doen met dit weer.

waar degene woont die er over moet beslissen weet ik niet maar hij kan in elk geval niet zien hoe het weer is in Blerick of in een ander geval Rotterdam, want Selwiek is ook niet naar valkenswaard afgereisd.Dus als de betreffende verenigingen de procedure handhaven die in het regelemet staat dan zou het geen probleem moeten zijn.

• NOAV-supporter

Ik heb niet gezegd dat NOAV makkelijk van Blerick zou winnen. Ik vind het alleen raar dat blijkbaar vanaf dinsdag al geroepen wordt dat de wedstrijd waarschijnlijk niet gespeeld zal worden. Aangezien Blerick al wekenlang roept dat ze veel geblesseerden hebben, denk ik eerder aan het feit dat ze de wedstrijd op een ander moment willen spelen wanneer ze compleet zijn.

Maar ik wil er verder geen woord aan vuil maken. Als ik de reactie van Blerick lees, dan is alles alsnog in overleg gegaan en zullen we moeten kijken wanneer deze ingehaald gaat worden.

Jammer dat zoveel wedstrijden afgelast zijn, vooral aangezien de “best of the rest” reg dicht op elkaar staan op dit moment….

• helderziende

Wat ik dan weer jammer vind is dat mijn handbalzondag min of meer verpest is.

stond voor jan met de korte… in valkenswaard omdat Snelwiek niet kwam.

wat wel leuk is om te weten, mijn broer woont in Maassluis en is zondag wel op en neer gekomen vanuit die streek dus het was wel mogelijk. Zonder commntaar te geven verder…. maar dat er verschillende interpretaties mogelijk zijn is dan toch wel weer bewezen.

• Peb

En wanneer moeten deze wedstrijden ingehaald worden?

• Loreal supporter

Wat het weer betreft kan ik wasbaer zijn verhaal wel bevestigen. In en rond Venlo was het hopeloos en onverantwoordelijk om te rijden. Hoe het voor de rest in het land was weet ik niet maar wanneer er geadviseerd wordt niet te reizen dan is dat ook de enige goede beslissing.

Dus harry niet zo zeiken.

• #5 - Harry

Laten we voorop stellen dat ik niet tot de vereniging NOAV behoor, maar slechts geïnteresseerd ben in de regioklasse B.

Wasbaer, bedankt voor de heldere uitleg van jullie zijde. Zo heb ik het verhaal niet vernomen. (Misschien heb ik iets te voorbarig gereageerd op basis van één zijde, excuses daarvoor)

Tevens heb je gelijk wat betreft de procedure, zoals deze door het NHV is opgesteld. In deze situatie wordt (officieel) de thuisploeg geacht de scheidsrechters af te bellen. Misschien wel een goed idee om als afbellende vereniging dit ook even te doen. Beter dubbel dan niet, maar dit is misschien iets om mee te nemen voor later.

Hoe gaat het verder met jullie selectie, wasbaer? De geblesseerde spelers alweer een beetje op de weg terug? Ik blijf van mening dat jullie een beetje een ondergewaarde ploeg zijn, mede door uitspraken als ‘'houthakkers’'. De ploeg moet (en kan) nog wat groeien en lekker mee blijven draaien in de regioklasse.

• Wasbaer

Beste Noav Supporter,

het heeft niets te maken met blessures want we zullen tot aan het einde van het seizoen met 9 spelers uitspelen. Ook tegen NOAV waren we met 9 spelers geweest en dat zal bij de inhaalwedstrijd hoogst waarschijnlijk ook wel zijn. We hebben een kleine selectie, 12 spelers en 3 vaste geblesseerde spelers tot het einde van dit seizoen.

• Wasbaer

Beste #5 Harry,

leuk dat je vraagt hoe het gaat met de selectie. De groep bestaat uit 12 man waarvan 2 geblesseerde tot het einde van het seizoen en 1 speler die soms alleen de thuiswedstrijden kan spelen. Tel daar de jonge leeftijd van 5 jeugdige (16, 17 jaar) en dan weet je dat het moeilijk wordt. De oude garde (2e team) kan soms wel uithelpen maar liever niet omdat ze bewust gekozen hebben om het rustig aan te doen. Ik doe daarom ook bewust geen of zo weinig mogelijk beroep op hun. Onze jeugdige leren het meeste van veel spelen. De groep gaat goed en is gretig maar trainen met een kleine groep is erg moeilijk. A-jeugd is niet aanwezig evenals B en C-jeugd. Kijkend naar de toekomst wordt het moeilijk en dat is jammer voor de jeugdige spelers die het in het zich hebben om te groeien.

De term “houthakker” is nog een erfenis van vroeger maar zelf vind ik dat dit het dit seizoen reuze meevalt.

Voor de toekomst : Always Look on the Bright Side of Life

• Ventje

Hey Helderziende,

maar jullie hebben toch zeker wel een paar lekkerre Juupkes gepakt bij osn in de kantine. Ik vond het ook vreemd dat ik zondag ochtend voor 11 uur een sms kreeg dat snelwiek niet kwam. Vooral aangezien het bij ons niet extra gesneeuwd had en de wegen goed te begaan waren. Ik denk dat ze nerveus waren door de voorspellingen ;) hier op het forum…..

Alleen weet ik niet wat de situatie nu is, er is dus al heel vroeg afgebeld voor een wedstrijd van 15.00 uur 's middags, openbaar vervoer reed gewoon en als je om half 1 aanrijdt kan de situatie op de weg al weer heel anders zijn. Bij Blerick is de officiële weg gevolgd, maar hoe zit dat met snelwiek? Is er melding gedaan bij de bond?? want anders zijn dit de makkelijkste 2 punten van de competitie :)-D

Toch blijft het een vreemde kwestie dat er niet 1 lijn wordt getrokken qua wel of niet doorgaan van wedstrijden, want zo krijg je erg grote verschillen in de ranglijsten aangezien Snelwiek nu al 2 wedstrijden moet inhalen.

• helderziende

Precies Ventje een paar juupkes wel (2 dus) want ik moest zelf rijden en met dit weer is dat wel heel moeilijk.

hoe is het met de lies ? kun je al weer spelen ?