kan iemand mij vertellen wanneer de inhaalwedstrijden gespeeld gaan worden.
Snelwiek speelt vrijdag tegen DWS en wie verder.
De stand is een beetje vertekenend zo he.
ehc- unitas moet a.s. vrijdag gespeeld worden. helaas zijn de mannen van unitas allemaal aan het werk op vrijdag en wilde EHC absoluut niet meedenken over een andere datum. jammer maar met drie man is het moeilijk ballen. ik kan wel een voorspelling geven over de uitslag van deze wedstrijd, 10-0. mannen van EHC gefeliciteerd.
o ja, de smoes van dat er van de bond in januari ingehaald MOET worden gaat niet echt op. kijk maar naar saturnus-heerle!!!!!!!
Voor de inhaalwedstrijd van EHC Unitas..
Unitas kwam met het idee dat vrijdag geen goede dag was en dat wij de game maar op maandag of donderdag moesten inhalen (zijn geen trainingsavonden voor EHC en daarbij komt ook nog dat wij de thuiswedstrijd alleen in de fluit mogen spelen en die hal hebben wij alleen op vrijdag)
dus mevrouw van Unitas stelde voor om onze thuiswedstrijd bij hun uit te spelen???
Wij waren er gewoon en hebben zelf de keus dit ligt niet aan NHV of wie dan ook wij kunnen alleen op vrijdag
heel triest dat er nu een verhaal opgehangen wordt dat wij niet meedenken??? kijk naar jezelf ga gewoon handballen niet zeiken..
EHC is het hele jaar nog niet een wedstr compleet geweest dus deal with it!!
Jammer Baco lager dan laag…
reactie op;
ehc- unitas moet a.s. vrijdag gespeeld worden. helaas zijn de mannen van unitas allemaal aan het werk op vrijdag en wilde EHC absoluut niet meedenken over een andere datum. jammer maar met drie man is het moeilijk ballen. ik kan wel een voorspelling geven over de uitslag van deze wedstrijd, 10-0. mannen van EHC gefeliciteerd.
o ja, de smoes van dat er van de bond in januari ingehaald MOET worden gaat niet echt op. kijk maar naar saturnus-heerle!!!!!!!
Zo is het ook allemaal niet gelopen!
Er zijn meerdere data's voorgesteld ( volgens mij een stuk of 6 , staat ergens in een mail en heb geen
zin om dat op te zoeken ) en ook op trainingsavonden van jullie.
Jullie trainen op vrijdag alleen zodat ( wat logisch is ) jullie het liefst op vrijdag spelen zodat andere
teams geen hinder hebben van deze wedstrijd.
Wij kunnen inderdaad geen team op de been krijgen op een vrijdag avond dus het wordt moeilijk ballen
aangezien je met minmaal 4?? spelers minimaal moet spelen?
Maar goed, hopen dat de wedstrijd nog eventueel via het NHV wordt verplaatst en anders is het iderdaad
10-0 voor EHC.
Ook wel goed voor ons want we krijgen er veel te veel tegen. Als je aan het einde van het seizoen dan terug
kijkt valt het hopelijk wel mee;) 10 in plaats van 30 tegen…
het was inderdaad vrij laag om zo te proberen een wedstrijd te verplaatsen i.p.v. 10-0 te verliezen. Zeg nou zelf, als EHC zijnde wil je toch niet zo winnen maar gewoon lekker een potje ballen om de punten thuis te houden????
al met al heeft het berichtje geen windeieren gelegt aangezien ik niet een telefoontje heb gehad dat EHC toch a.s. woensdag kan spelen.
Kortom EHC denkt met u mee!!
ik hoop dat het allemaal geen kwaad bloed heeft gezet bij jullie maar soms is alles geoorloofd om te krijgen wat je wilt;).
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?