Slecht weer (2)

• Sneeuw

Het lijkt vooralsnog mee te vallen met het slechte weer dus de meeste wedstrijden zullen wel gespeeld gaan worden neem ik aan?

Re: Slecht weer

Gepost door: elly88 ()

Datum: 09 januari 2010 12:25

En winterbanden beschermen je echt niet tegen een botsing als een andere bestuurder de macht over zijn auto kwijt raakt. Noch geven ze je beter zicht als er een sneeuwstormpje overtrekt. Overigens heb ik afgelopen weken ook auto's met winterbanden rare slippers zien maken. Jammer dat het NHV zich niet wat verantwoordelijker voelt en zoals altijd een afwachtende houding aanneemt, zodat als het achteraf meeviel op (een aantal van) de wegen ze kunnen zeggen dat bezordheid en voorzorgsmaatregelen niet nodig waren.

• zoutstrooier

Nu valt het nog mee ja maar in alle media kun je lezen dat het vanavond gevaarlijk wordt op de weg. Vooralsnog één verstandige afdeling en die zit in Limburg. Mochten er ongevallen plaatsvinden dan kunnen we achteraf niet zeggen we wisten het niet. Onbegrijpelijk dat het NHV geen stelling neemt.

• Sprite

zie nu bij de nieuwsberichten dat er al een aantal wedstrijden niet door gaan, zullen er nog wel wat volgen als ik op sneeuwradar.nl kijk

• Emjay

Ja, alleen vertrekken wij met ons team over 30 minuten vanuit Amsterdam naar Raalte.

Tegen de tijd dat de bond heeft besloten het toch maar niet door te laten gaan zijn wij met ons team hoogst waarschijnlijk al weer halverwege.

en heen zal hoogst waarschijnlijk geen problemen opleveren.

Maar er word ook al gesuggereerd op het nieuws dat als je op pad moet vanavond het verstandig is om een deken en extra eten mee te nemen…

Zeker een fijn idee om zo naar een wedstrijd te gaan.

:S:S:S

En dan maar hopen dat we niet voor niks rijden en met en winst naar huis vertrekken…

Ik ben benieuwd…

• talententrainer

Er gaan al best veel wedstrijden in het landelijke niet door. Als je exact wil weten kijk dan op het handbalstartpunt. Wij hoeven als scheidsrechters in ieder geval niet te reizen. Dus vanavond een avondje voor de buis!! ;)

• Handbalster

Begrijp gewoon niet dat het NHV alles aflast….. Vind het onbegrijpelijk…

• Handbal

Da kan jij vinden maar ik denk dat iedereen voor zichzelf moet kijken of het verantwoord is of niet. Bij ons ligt geen enkele mm sneeuw en daar gaat waarschijnlijk vanavond niks bij komen ook. Onze jeugd is vandaag gewoon op pad gegaan zonder problemen. Dat ze in limburg ( en ook op andere plekken) allemaal niet spelen vind ik begrijpelijk ( en heel verstandig) als je ziet wat daar aan neerslag is gevallen vandaag maar waarom zouden wij niet spelen als het weer bij ons gewoon goed ( alleen wel akelig koud) is??

• René1983

Vind ik ook als het verantwoord is kun je gewoon spelen,

En ach akelig koud heb je gelukkig in de hal meestal niet zoveel last van :).

Hier ligt ook wel wat sneeuw maar denk dat voorlopig hier ook alles doorgaat.

Nu afwachten wat er de rest van de nacht gaat vallen voor er een hoop paniek om niks komt.

Het is namelijk voor de bond ook niet makkelijk om de wedstrijden opnieuw in te plannen.

Ik denk ook niet dat je op een doordeweekse avond een lange reis wil moeten maken omdat je niet naar een wedstrijd gaat waar je eigenlijk wel heen gekunt had omdat de bond alles eruit gooit.

Wij mogen gelukkig de vorige afgelaste wedstrijd inhalen op een zaterdagavond.

En we zullen moeten afwachten of onze wedstrijd morgen doorgaat. Dan zijn wij de thuisploeg.

• elly88

Misschien omdat er een weeralarm voor het hele land is afgegeven en het dus overal slecht kan/kon worden? Dat is dus geen garantie dat het overal ook slecht zal zijn maar geeft wel aan dat het risico zeer groot is.