Regiofinale landelijke beker

• Flippert

Ik zeg:

DSS - FIQAS/Aalsmeer 2 Aalsmeer 2 gaat dit gemakkelijk winnen

L.H.V. - Univé/Achilles Unive/Achilles draait goed in hoofdklasse, zij moeten dit dan ook gaan winnen

loreal - TB Europe/MHV '81 Loreal.

White Demons - winnaar Ventura - Internos tegenstander is mij onbekend, misschien weet iemand dit al ??

Hercules 3 - DIOS Ik ga voor DIOS

Pals Groep/E&O 2 - Actief Kl. E&O 2. ondanks het uitschakelen van 2 tegenstanders uit de regio klasse is dit toch echt het eind station voor Actief Kl.

geef uw meningt :)

• Pat

DSS - FIQAS/Aalsmeer 2 Aalsmeer 2

L.H.V. - Univé/Achilles Voor mij onbekend. Coinflip voor Achilles..

loreal - TB Europe/MHV '81 Ik denk dat MHV hier gaat winnen. Tijdens de bekerwedstrijden speelt niet de gehele basisselectie. Tegens ons speelde bijv Vernooij geen enkele minuut, welke normaliter garant staat voor de nodige goalen. Indien Loreal ook tegen MHV met deze opstelling speelt, kan het nog spannend worden in het voordeel van MHV.

White Demons - winnaar Ventura - Internos Ik DENK dat Internos gewonnen heeft en ook deze wedstrijd gaat winnen.

Hercules 3 - DIOS Dios…

Pals Groep/E&O 2 - Actief Kl. Denk det E&O2 hier redelijk makkelijk de punten pakt, zolang men niet gaat onderschatten.

• Richard

Ook maar even een gokje doen, hoewel ik (nog) geen vaste discussiedeelnemer op dit forum ben.

DSS - FIQAS/Aalsmeer 2 uitslag 25-30

L.H.V. - Univé/Achilles uitslag 22-26

loreal - TB Europe/MHV '81 uitslag 30-22 (is Loreal aan zijn status verplicht!)

White Demons - Ventura/Internos uitslag 22-24 (als Internos inderdaad tegen Ventura gewonnen heeft!)

Hercules 3 - DIOS uitslag 25-22 (thuisvoordeel!)

Pals Groep/E&O 2 - Actief Kl. uitslag 30-20 (m'n ouwe cluppie redt het helaas niet maar inderdaad wel mooi 2 Regioklassers op weg naar de finale eruit geknikkerd. Weer lekker op de competitie focussen want Kwiek komt binnekort langs:)-D

• Dwight

Gisteren heeft internos van ventura gewonnen. Ruststand was 16-16, eindstand weet ik niet meer.

Loreal

White demons

dios

De laatste 2 ken ik niet, dus ik ga voor de thuisspelende ploeg…

• Hilde

Hoi,

wilde even laten weten dat LHV heeft gewonnen van Achilles…..

goed he?

groeten uit Leusden

• Mark Spier

Dat is zeker leuk.

Wij hebben als regioklasser (Hercules 3) ook gewonnen van de nr. 2 van HFDKL B, DIOS, zeer verrassend.

Hopen dat we tegen elkaar loten, zou leuk zijn om in ieder geval een regioklasser in de kwartfinale te hebben, toch?

• Six

LHV,

Nogmaals gefeliciteerd met de overwinning en mijn complimenten voor de strijdlust en de beleving!

Gr. Unive/Achilles

• Tjonge

Je bent lekker bij de les!

Je kan niet eens tegen elkaar loten.

De zes winnaars van de regiofinales loten in de achtste finales automatisch thuis. Ze hebben dus thuisvoordeel. Hieraan gekoppeld wordt 1 van de 10 huidige eredivisie verenigingen.

Succes dus thuis tegen Aalsmeer, Volendam, Bevo, Lions etc, etc….

• Mark Spier

Ok, ik wist niets van deze regel, maar het zij zo. Eredivisieploeg ook leuk om te spelen.

Succes allemaal.

• Tim

LHV the best X(:)o(:P)B)-super gespeeld jongens