Heerle - Westlandia
Wereld van verschil; Westlandia uit of thuis. Deze keer speelt Westlandia uit dus blijven de punten erg
makkelijk in het brabantse Wouw. En inderdaad…. geen hars op die bal smeren!
Satrurnus'72 - Savosa
Blessures bij Savosa? Ik heb heel het seizoen nog niks anders gehoord;) al staat die kale in het doel, hier
gaan ze de punten zeker behalen.
DWS - HWC
HWC zit er nog niet lekker in dit seizoen. DWS is een goed seizoen aan het draaien. Streekderby is het, voor
HWC aanklampen of verzuipen, voor DWS bij winst houden ze hop op de titel. Een erg beladen duel zo is het
begin van dit jaar met uiteindelijke winnaar DWS!
Satrurnus - Hercules 3
Ik blijf vertrouwen houden in de 5 mei hal. Het is een jaar als andere voor de oude mannetjes van Leiden. En het
verlies tegen Westlandia? Ieder jaar hebben ze weleens zo partij erbij zitten! Hercules een goede ploeg maar
hier houdt Saturnus de puntjes nipt thuis!
US - EHC
EHC! US heeft een leuke ploeg en zal makkelijk degradatie verkomen maar mag zich niet toe rekenen aan de middenmoot
van de Regioklasse. Misschien een mooi streven voor volgend seizoen?
Unitas'63 - Snelwiek 2
Hier gaan dan eindelijk eens punten vallen voor Unitas! Ondanks de nog twee geblesseerde opbouwers ( wel aan het
trainen al) en twee afwezige ( waaronder ikzelf
) gaan we hier geen punten weggeven en het degradatie gevaar
ontlopen. Ik had al voorspeld dat we de tweede seizoens helft meer punten gingen pakken en dit is een ideaal begin!
Overigens tegen Billc en Elmo : 15 Januari is de inhaalwedstrijd tegen jullie (EHC) maar wij krijgen zoiezo geen team
op de been op de vrijdag avond. Jullie zijn al ingelicht daarover voglens mij maar zou stukken beter zijn als we die
verplaatst kon worden!