regio C Heren

• Jawel

Heineken,

ik dacht dat al het strooizout op was???

we hebben de snelste junior 3 weken laten trainen op teruglopen en ballen onderscheppen. Hij speelt linkerhoek……dus we gaan niet lopen afzeggen

Maar klopt wel dat we een beetje minder mensen hebben dan jullie

• Giedd

Heerle - Westlandia

Wereld van verschil; Westlandia uit of thuis. Deze keer speelt Westlandia uit dus blijven de punten erg

makkelijk in het brabantse Wouw. En inderdaad…. geen hars op die bal smeren!

Satrurnus'72 - Savosa

Blessures bij Savosa? Ik heb heel het seizoen nog niks anders gehoord;) al staat die kale in het doel, hier

gaan ze de punten zeker behalen.

DWS - HWC

HWC zit er nog niet lekker in dit seizoen. DWS is een goed seizoen aan het draaien. Streekderby is het, voor

HWC aanklampen of verzuipen, voor DWS bij winst houden ze hop op de titel. Een erg beladen duel zo is het

begin van dit jaar met uiteindelijke winnaar DWS!

Satrurnus - Hercules 3

Ik blijf vertrouwen houden in de 5 mei hal. Het is een jaar als andere voor de oude mannetjes van Leiden. En het

verlies tegen Westlandia? Ieder jaar hebben ze weleens zo partij erbij zitten! Hercules een goede ploeg maar

hier houdt Saturnus de puntjes nipt thuis!

US - EHC

EHC! US heeft een leuke ploeg en zal makkelijk degradatie verkomen maar mag zich niet toe rekenen aan de middenmoot

van de Regioklasse. Misschien een mooi streven voor volgend seizoen?

Unitas'63 - Snelwiek 2

Hier gaan dan eindelijk eens punten vallen voor Unitas! Ondanks de nog twee geblesseerde opbouwers ( wel aan het

trainen al) en twee afwezige ( waaronder ikzelf :( ) gaan we hier geen punten weggeven en het degradatie gevaar

ontlopen. Ik had al voorspeld dat we de tweede seizoens helft meer punten gingen pakken en dit is een ideaal begin!

Overigens tegen Billc en Elmo : 15 Januari is de inhaalwedstrijd tegen jullie (EHC) maar wij krijgen zoiezo geen team

op de been op de vrijdag avond. Jullie zijn al ingelicht daarover voglens mij maar zou stukken beter zijn als we die

verplaatst kon worden!

• Heineken

Net als Jantje heb ik ook voor een waardig vervanger gezorgd!!

Ook wij hebben de afgelopen 3 weken niet stilgezeten en doorgetraind op voornamelijk de omvang van onze dekking. Vertel die linkerhoek dat ie niet te hard moet rennen anders loopt ie tegen onze muur van BAKStenen aan……….

ps. Jan ga je volgende week zaterdag samen met Josst wel gezellig mee naar Wouw???

• licht

DWS HWC

het is voor beide ploegen belangrijk om te winnen

Dws hou de aansluiting met de top

bij winst

Hwc komt bij verlies niet meer boven dit seizoen

Lijk mij zeker een wedstrijd om te volgen

Ben benieuwd hoe de uitslag ga worden

Is zeker een moeilijke wedstijd voor de scheidsrechters

Kan alle kan op gaan van handbal tot vechten denk ik zelf

• D-anios

Heerle - Westlandia

Westlandia veel meer punten gepakt dan vooraf gedacht, maar vooral thuis, uit is het een stuk minder en zeker Heerle is 2 maten te groot.

Satrurnus'72 - Savosa

De keeper is weer enigzins fit, hebben we weer 2 andere onverwachtse blessures, het zit ons niet mee dit jaar! Maar saturnus moet te doen zijn als we goed spele..

DWS - HWC

HWC dit seizoen nog iets onder verwachting, had meer verwacht. DWS wint hier met klein verschil denk ik.

Satrurnus - Hercules 3

Saturnus thuis is altijd lastig, voor welke ploeg dan ook.. zal weinig verschil zijn, maar ik verwacht kleine overwinning voor hercules.

US - EHC

US leuke ploeg met aardige spelers, maar sla EHC toch duidelijk iets hoger aan. Dit moeten hier met minimaal 5 punten verschil kunnen winnen als hun dekking weer goed staat..

Unitas'63 - Snelwiek 2

Met twee gebleseerde en twee afwezigen wordt het een lastig verhaal voor unitas.. snelwiek trekt weer een blik open en zullen geen personele problemen hebben. Gok op snelwiek!

• Draaibal

Heerle - Westlandia

Uit gaan de wortelboeren veel minder punten behalen dan thuis. Heerle wint hier.

Saturnus`72 - Savosa

Ben benieuwd waar de juf dit keer mee aan komt als ze weer eens verliezen aankomend weekend. Winst voor Savosa.

DWS - HWC

Mooie pot. Echter zal het thuisvoordeel cruciaal zijn. Nipte winst voor DWS.

Saturnus Leiden - Hercules 3

Ook een mooie pot. Hier ga ik voor een remise.

US - EHC

US kan nogal rood aanslaan als het niet goed gaat. EHC neemt de punten mee.

Unitas`63 - Snelwiek 2

Wil Snelwiek niet degraderen, dan moeten ze nu de punten pakken. Maar Giedd heeft een betere seizoenshelft belooft van Unitas`63 dus de punten blijven in Maassluis.

• vooruit de juf

normaal reageer ik niet maar laten we dit jaar eens goed beginnen

de juf heeft dit keer geen excuus meer voor als we verliezen

heel het team is in de kerst recessie naar een haptonoom geweest daarna naar een sportpsygoloog en daarna naar een knappe sportmasseuse

dus dat gaat wel goed komen.

of we winnen

dat weten we morgenavond om half 10

• Brouwer

hoe kan je je team voorschut zetten???? antwoord vraag het aan de juf

• licht

Moet natuurlijk zijn vecht handbal

niet dat jullie denken echt vechten daar zijn beide ploegen te goed voor

weten jullie wie er moeten of komen fluiten

lijk mij geen makkelijke wedstrijd

dus hoop voor de ploegen een koppel met veel ervaring maar kan het negers vinden wie er fluiten

licht Schreef:

——————————————————-

> DWS HWC

>

> het is voor beide ploegen belangrijk om te winnen

>

> Dws hou de aansluiting met de top

> bij winst

> Hwc komt bij verlies niet meer boven dit seizoen

>

> Lijk mij zeker een wedstrijd om te volgen

> Ben benieuwd hoe de uitslag ga worden