regio C Heren

• licht

11. Round 09.01.2010 - 10.01.2010

—————————————————————

Heerle - Westlandia winst Heerle

Satrurnus'72 - Savosa Ruime winst Savosa

DWS - HWC wedstrijd van het weekend kan beide kanten op

Satrurnus - Hercules 3 hercules

US - EHC US

Unitas'63 - Snelwiek 2 Makkelijke dag Unitas

• Voetfout

Op naar de tweede helft van de competitie na deze wedstrijd.

Heerle - Westlandia

Normaal gesproken zou Heerle dit makkelijk moeten kunnen winnen, maar na de laatste wedstrijd voor het kerstreces zou het zomaar eens kunnen dat dat mannen uit Herel een beetje uit het veld geslagen zijn. Ik denk dat ze nog wel wat steekjes gaan laten vallen de rest van het seizoen, het rommelt een beetje in de selectie als je zo tussen de regels door leest en het verlies tegen Savosa gaat ze niet in de koude kleren zitten. Maar waarschijnlijk zullen de verliespotten niet in eigen huis zijn, dus ik verwacht toch winst voor Heerle.

Saturnus '72 - Savosa

Dit moet geen probleem worden voor Savosa, de keeper is hopelijk weer terug, maar twee andere belangrijke spelers zullen waarschijnlijk voorlopig niet meedoen, dus een makkelijke pot hoeft het niet per se te worden. Waarschijnlijk wel winst voor Savosa.

DWS - HWC

Wordt waarschijnlijk een spannende wedstrijd, ik verwacht winst voor DWS hoewel het beide kanten op kan, maar het thuisvoordeel weegt toch zwaarder.

Saturnus - Hercules 3

Lastig; Saturnus verliest thuis niet zo maar. Als iedereen fit is en zijn dag heeft, ga ik toch uit van winst voor Saturnus.

US - EHC

Klein verschil in het voordeel van US.

Unitas '63 - Snelwiek 2

Lijkt me geen probleem voor de mannen uit Maassluis.

• Pipo

Heerle - Westlandia

Heerle zal hoogstwaarschijnlijk wel winnen, maar ik vlak Westlandia niet uit na de winst op Saturnus Leiden.

Saturnus'72 - Savosa

Saturnus wint verrassend van Savosa.

DWS - HWC

Dws wint hier wel.

Is de midopbouw van Hwc alweer gezond?

Saturnus - Hercules 3

Saturnus wint.

US - EHC

Ik gok op een gelijkspel, ben van beide ploegen nog niet onder de indruk.

Unitas'63 - Snelwiek 2

Jammer, maar helaas Snelwiek gaat uitlopen op Unitas na deze wedstrijd.

Fijn weekend alvast

• Hoekvlag

Heerle-Westlandia——— Heerle

Saturnus 72-Savaso——- Savosa

DWS-HWC——————- DWS

Saturnus-Hercules 3—— Hercules

US-EHC———————– EHC

Unitas 63-Snelwiek 2—– Snelwiek

Veel succes!!

• (Duim)-Zuigertje

Heerle - Westlandia

De thuisploeg heeft heel wat goed te maken en kunnen het zich niet permiteren om voor eigen publiek te verliezen.

Saturnus '72 - Savosa

We mogen die jongens uit Ridderkerk niet onderschatten. De vorige wedstrijd (tegen HWC) hebben ze ook niet verloren.

Ook is het bijna een thuiswedstrijd, ze kunnen het aanfietsen. Gok op winst Savosa, maar wel nipppppt.

DWS - HWC

Streekderby (ook aan te fietsen). Altijd weer een spannende pot. Beide ploegen spelen onregelmatig.

Zal afhangen van de vorm van de dag. Ga voor het delen van de punten.

Saturnus - Hercules 3

Thuisploeg al weer uit de dip ???????????

Hercules zeker in vorm en scoord erg makkelijk.

Ondanks het thuisvoordeel denk ik dat leie-nare wederom punten gaan morsen.

US - EHC

Thuisploeg scoord wat makkelijker dan de bezoekers maar de verdediging van de Amsterdammertjes is meer dan slecht. Puntjes voor EHC.

Unitas'63 - Snelwiek 2

Het scorend vermogen van de Rotterdammers laat te wensen over en is soms geheel zoek.

Verdedigend gaat het echter (soms te) hard toe.

Als Snelwiek als team speelt en blijft doorwisselen spelen ze de Maas-luizen misschien stuk en winnen ze nipt.

• Heineken

Heerle - Westlandia

Westlandia uit en thuis een wereld van verschil. Als Heerle niet teveel hars aan de bal doet, dan gaan de westlanders zich niet thuisvoelen en gaan ze zonder punten terug naar de kas….

Satrurnus'72 - Savosa

Ik heb gelezen dat 2010 de wederopstanding wordt van de mannen uit Ridderkerk! Ze willen gaan Knalluh en hebben daarom ook een aantal talenten aan de selectie toegevoegd. Die talenten en dat knalluh zullen dan denk nog meer kaarten en tijdstraffen zijn……Maar ondanks dat overwinning Savosa.

DWS - HWC

Doet u mij maar een gelijk spelletje.

Satrurnus - Hercules 3

Ik heb geconcludeerd dat de mannen uit Lijden niet meer met hars om kunnen gaan. Dan moet Hercules zondag maar wat hars aan de bal smeren!

US - EHC

David tegen Goliath. De grote mannen tegen de wat kleinere (gem. 1m50). Lukt het US die lange cirkel aan te spelen, dan is er bij EHC niemand die daar nog bij kan komen. Blijft EHC op tempo spelen, dan geef ik ze een kans. Nipte overwinning voor Nemo en co.

Unitas'63 - Snelwiek 2

Hoop dat Giedd en co de klap van de beker al teboven zijn en toch de feestdagen goed zijn doorgekomen. In het nieuwe jaar beginnen ze goed, hopelijk is de man met bal weer aanwezig, want met hun favoriete bal van papier mache pakken ze hier de punten!

• BillC

Heerle - Westlandia

Heerle geeft thuis geen punten weg <> 32-23

Saturnus'72 - Savosa

Mag gezien de stand geen probleem zijn voor Savosa, of gaan blessures de krappe selectie parten spelen in de 2e helft van de competitie? <> 16-22

DWS - HWC

HWC moet winnen om niet nog verder af te zakken in de klassering, DWS thuis erg sterk is dan ook mijn favoriet <> 32-28

Saturnus - Hercules

Onvoorspelbaar denk dan ook aan een gelijkspel, zelfs met een 3e helft zal hier geen winnaar zijn <>21-21

US - EHC

Nog zo'n wedstrijd die niet te voorspellen is, geef toch gezien de stand EHC het voordeel van de twijfel <> 23-25

Unitas'63 - Snelwiek

Zal het nieuwe jaar dan eindelijk verandering brengen voor Unitas'63?

Vandaag tegen Snelwiek verdubbelen zij hun winstpunten <> 25-16

• Jantje van Leyden

Heerle - Westlandia

Wij hebben ons laten verrassen door Westlandia. Dat zullen de boys van Heerle niet doen.

Saturnus'72 - Savosa

Savosa

DWS - HWC

Gun het HWC op een of andere manier meer dan DWS. Punten voor HWC

Saturnus - Hercules

Helaas is Zaturnus niet compleet => vakanties die een beetje uitlopen. Zal een lastig verhaal worden. Als hercules zijn best doet zou het best wel eens het eerste punten verlies in de 5 Mei Hel kunnen zijn..

US - EHC

Punten voor US

Unitas'63 - Snelwiek

Zet hem op Giedd! Punten blijven thuis

• Heineken

Jeetje Jan, ga je nu al een excuus zoeken of is dit wat strooizout in de ogen strooien???

Kan helaas geen verslag doen van deze wedstrijd, heb andere verplichtingen, dus wacht rustig het verslag van Jan of die OUWE Reus af…

• Jantje van Leyden

Nou Heineken, dat zal het verslag worden van die OUWE Reus want ik zal een van de verzakers zijn… Ze moeten het zonder me doen, maar we hebben een andere cirkelknoepert gevonden hoor!