Voorspellingen Brabant Heren 2e klasse B

• Klasse 2B

Ook maar eens een keer een voorspelling, leuke poule, dusja…

Aristos 1 - EHV 1

Aristos is dit jaar heel erg wisselvallig. Van een team dat zolang geleden nog niet uit de 1e klassen is gedonderd hebben ze aardig wat goede spelers, en scheidsrechters ;) Thuis op zaterdag tegen de Promovendus van vorig jaar, die niet zo sterk zijn begonnen, maar nu wel de broodnodige punten beginnen te pakken zullen ze een pittige wedstrijd krijgen tegen een gefocust EHV. Nemen jullie wel de jonkies mee? Punten blijven thuis voor de Aristocratie: 24-21

Bedo 1 - Apollo 1

Bedo (beek en donk meende ik) doet dit jaar aardig mee om de punten. Thuis heel lastig te verslaan. Team dat een goede subtopper is, maar toch de benodigde punten voor het kampioenschap in de uitwedstrijden laat liggen. Apollo (Son) Ook een promovendus. Vorig jaar overtuigend kampioen geworden, en staan ook nu verrassend hoog. Pakken bij flink wat teams punten weg. Thuis in beek en donk zal er voor Son weinig eer te behalen zijn. Bedo zal geconcentreerd aan 2010 willen beginnen. Blijft spannend tot 12,43 minuten voor tijd. 26-21

DOS '80 1 - Jasper Sport 1

Dos 80 al jaren een kampioenskandidaat. Komt echter elk jaar net wat tekort. Ligt dit aan de breedte van de selectie? Ik denk het wel. Raken te snel vermoeid. Jasper sport vroeger ook aardig hoog gespeeld. Die mannen kunnen verrassend punten pakken. Dos 80 blijft hier denkik wel meedoen voor het kampioenschap. Jasper sport verliest hier dan wel maar doet tog echt niet mee om de degradatie. Verwacht een middenmootplaatsje voor ze. 27-23

Olympia '89 1 - VESPO 1

Dan hier in mijn ogen kampioenskandidaat nummer 1 tegen degradatiekandidaat nummer 1. Echter, de heenwedstrijd werd verrassend genoeg verloren door de Olympianen. Vespo bewijst zich opnieuw een david tegen de Goliat? ik verwacht hier geen 2e verslikking voor Oss. Jammer voor Vespo is er geen klasse tussen de 2e en de 3e in. Daar zouden ze goed in mee kunnen doen. Elk jaar te goed voor de 3e klasse, echter een te smalle selectie voor de 2e. 33-24

Swift 2 - Oranje Wit 1

De oude rotten van Swift tegen nog zon degradatiekandidaat Oranje wit. Zeker de Derby van deze huidige 2e klasse. Beide teams zijn er op gebrand om de punten te pakken en willen kost wat kost overwinnen. Swift heeft teveel routine in hun team dat vroeger erg hoog heeft gespeeld. Oranje wit zet daar slechts wilskracht tegenover, maar Swift is na de slechte start van dit jaar toch echt ontketend. Een ruime overwinning voor de thuisploeg. Oranje wit zal uit mogen kijken dat ze niet gaan degraderen. 29-19

• Jappy

Lol, zijn hier ook al voorspellingen van?:P

Winnaars:

Allen winst voor de thuisploegen

Aristos (die ‘t overigens wel ’t moeilijkst gaan krijgen dit weekend)

Dos 80 (moet ook hun best doen)

Bedo ( deze 3 wat makkelijker)

Olympia

Swift