voorspelling 9/10januari Heren Regio B

• johnie

Jupiter'75 - Ha-Stu 31:24

NOAV - Blerick 29:27

AHV Swift 2 - Swift Helmond 28:31

White Demons 2 - Loreal 2 26:28

Hercules 4 - Artemis 23:25

VHC - Snelwiek 27:34

• Pat

Jupiter'75 - Ha-Stu

Ik voorzie hier geen stuntjes of mislukkingen. Juupkes winnen.

NOAV - Blerick

Oude bekende van een paar jaar terug. Overwinning NOAV, ligt aan het spel van NOAV of het een ruime of krappe overwinning wordt.

AHV Swift 2 - Swift Helmond

Dit wordt een leuke wedstrijd. Zelf vind ik Arnhem een technisch erg leuk team. Als ze de hele wedstrijd tempo hoog kunnen houden kunnen ze hier nog punten uithalen. Zo niet, denk ik dat Helmond gaat winnen.

White Demons 2 - Loreal 2

Op zicht denk ik dat Loreal meer in huis heeft. Echter mag er niet met hars gespeeld worden. Denk dat dit nog een probleempje kan gaan vormen voor de Venlonaren.

Hercules 4 - Artemis

Hercules, een team die het team uit het spel kan halen, echter denk ik dat Artemis hier doorheen kan beuken.

VHC - Snelwiek

Weet niet hoe VHC thuis is, maar denk dat Snelwiek hier de punten ruim kan pakken

• supporter

Jupiter'75 - Ha-Stu

Jupiter wil toch kampioen worden dan moet je tegen degradatie kandidaat makkelijk kunnen winnen. 32 - 23

NOAV - Blerick

NOAV veel beter en bredere selectie: 29 -21

Ligt eraan wie er meedoet van AHV Swift 1. Ik denk toch ruim voor AHV Swift: 26 - 19

Loreal moet winnen en gaan dit ook doen: 24 - 28

Hercules 4 - Artemis

Artemis toch sterker: 22 - 25

VHC - Snelwiek

Snelwiek heeft niet zoveel kwaliteit en staat mijn inziens te hoog in de rangschikking. Makkelijke overwinning voor VHC: 32 - 27

• Helderziende

Allereerst allemaal de beste wensen en veel overwinningen en weinig blessures gewenst in 2010.

Jupiter'75 - Ha-Stu

Jupiter wint thuis ruim van de hekkensluiter. Ik laat me trakteren op doelpunten zaterdag in Eersel.

NOAV - Blerick

NOAV is inderdaad beter maar Blerick blijkt toch vaak taaier dan gedacht. Ik gok op NOAV maar zal niet makkelijk zijn.

Swift heeft uit nog niet heel veel gepresteerd maar ook hier een lastige wedstrijd voor de thuisploeg met een minimale overwinning.

Demons trekt de kast weer open en pakt de broodnodige punten thuis

Hercules 4 - Artemis

Artemis is fysiek opgewassen tegen de trage jongens van Hercules en wint met ruim verschil.

VHC - Snelwiek

Als VHC de klap van Blerick te boven is en gezond weer aan kan treden wordt het een mooie wedstrijd, met hopenlijk een overwinning voor VHC. En ook daar ga ik een blik werpen.

Succes allemaal.

• Leek

Jupiter'75 - Ha-Stu

Het gebeurd bijna nooit dat een degradant alles verliest in een seizoen maar ik zie Ha-Stu niet winnen in Eersel.

Winst voor Jupiter maar of het overtuigend zal zijn is nog maar de vraag.

NOAV - Blerick

NOAV wint van Blerick.

Als de beide ploegen hun naam eer aan doen moet dit een snelle en dynamische wedstrijd worden met winst voor de Arnhemmers.

White Demons wint dit duel met een klein verschil

Hercules 4 - Artemis

Nipte overwinning voor de thuisploeg

VHC - Snelwiek

Ook hier een kleine overwinning voor de thuisploeg.

• bart van kempen

Jupiter - Ha-Stu,

Jupiter pakt hier de winst. Wat ik opvallend vind is dat Ha-Stu alles verliest maar vaak met 1 of een paar goals verschil.

Toch blijft Ha-Stu hier puntenloos goaltje of 5 verschil voor Jupiter

Noav - Blerick

Noav stukken beter en ruime overwinning voor NOAV ongeveer 9 verschil

White Demons - Loreal

Nipte overwinning voor de Demons, terwijl ik Loreal de betere ploeg vind.

Hercules - Artemis

2 ploegen die fysiek handbal spelen. Wordt geen mooie pot maar wel spannend. Dubbeltje blijft op zijn kant en punten worden gedeeld.

VHC - Snelwiek

Sorry, supporter ik deel jou mening over Snelwiek niet. Ik vind Snelwiek een van de sterkste ploegen waar wij tegen gehandbald hebben (alleen swift A nog niet tegen gespeeld)

Ik verwacht dan ook een ruime overwinning voor snelwiek met goal of 7 verschil.

Swift A - Swift H

Dit wordt denk ik een spannende wedstrijd waar de punten nipt mee naar Helmond gaat.

• Jappy

Jupiter'75 - Ha-Stu

Juupkes maken het verlies tegen Helliemond weer is goed. Maar niet met de dikste cijfers. Tegen een gebrand Hastu dat punten wil om degradatie te ontlopen krijgen ze het in eigen huis nog redelijk lastig. 29-26

NOAV - Blerick

NOAV heeft al flink wat punten laten liggen. Tijd om dat tegen Blerick goed te maken. Blerick ook weer goed bezig, flink wat punten gepakt. Toch gok ik erop dat NOAV hier de punten thuis zal houden. 34-27

Swift tegen Swift, Droog, lachen, noem het iets, maar ‘t zal zeker een boeiende wedstrijd worden. Beide teams scoren aardig veel, dus hier verwacht ik aardig wat doelpunten. Als er niemand van 1 meedoet maakt Swift H een betere kans. Zijn goed bezig, is kijken hoe ze aan ’t nieuwe jaar beginnen. 28-30

Loreal 2 goed bezig na een slechte start. Tegen directe concurent WD thuis is er echter weinig eer te behalen. Leuke winst voor WD, die steeds meer punten gaan pakken en zo de aansluiting gaan vinden in de middenmoot. 25-22

Hercules 4 - Artemis

Griekse god tegen de Brabant Beukers, je zou haast een ijshockey vereneging verwachten. Toch doen ze bovenmaats goed in de regioklasse, dus een team dat je zeker niet kan onderschatten. Hercules heeft punten nodig, maar allee, 't blijven wel brabanders he! 22-23

VHC - Snelwiek

VHC thuis tegen Snelwiek dat mee wil doen om het kampioenschap. Daar hebben ze ook een aardig team voor. Gezien VHC niet traint den de wintermaanden er nu zijn zal Snelwiek daar gebruik van maken. Ga is een keer trainen jongens uit valkenwert! 21-27

• happy

Haha Jappy,

Mooi verzoek aan de heren van VHC ze hebben een kleine selectie hoorde ik dus zijn de trainingen niet echt goed bezet en ja als het dan nog winter wordt pffff.

Ze begonnen zo goed met 3 overwinningen op rij en nu…..

Maar wie wet nieuwe ronde nieuwe kansen alhoewel tegen het snelle snelwiek….ik weet het niet.

• Ventje

Soms is het goed om een selectie rust te gunnen…. Vooral als je maar een selectie van 11 man hebt waarbij dan in de eerste helft van het seizoen 3 geblesseerde vallen. Helaas is rust ook een tijd om in te kakken en dus was het deze week –> WENNEN. Daarnaast is een geblesseerde opbouwer welke de laatste weken toch meedeed nu geopereerd aan zijn schouder. Kraakbeen weggehaald en een gescheurde pees gehecht. Dus nog steeds geen voltallige selectie

Deze week redelijke opkomst gehad tijdens de training, dus het is te hopen dat we een vuist kunnen maken. Maar eerlijk is eerlijk Snelwiek heeft qua resultaten een duidelijk beter team dan vorig seizoen dus het zal een zware kluif worden.

• rinus

:P ik denk dat alles afgelast word en een keer doordeweeks word ingehaald :P

dus dan kunnen we vanavond flink wat :)-D:)-D drinken