Voorspellingen Hoofdklasse B heren

• RR vooruit

De kerstdiners achter de rug, vanavond nog wat oliebollen en dan op naar de volgende ronde.Iemand trouwens al een idee wanneer de afgelaste wedstrijden uit de vorige ronde worden ingehaald???

Gemini - Jawasport/Ventura

Twee ploegen die het gewend zijn om zonder hars te spelen… Kan spannend worden… Ik tip Gemini vanwege het thuisvoordeel

V&L - v.d. Voort/Quintus 2

Op papier een topper, alleen wel gespeeld op zaterdagavond op het moment dat ook Heren 1 van Quintus tegen directe volger op de ranglijst Loreal moet. Ik geloof dat Quintus dus niet compleet zal kunnen afreizen. Punten blijven dan ook bij de Geleense ploeg in de pocket.

Wings - Witte Ster'75

Wings corrigeerd zijn foutje van de afgelopen speelronde in een spannende wedstrijd.

Atomium'61 - Regioteam CAD2M

Het regioteam krijgt de laatste weken na een goede start toch wat klappen te verduren. Hoe is het met de mentale weerbaarheid bij de Doetinchemmers? Er staat weer een lastige pot voor ze te wachten. Atomium zal toch moeten winnen wil het nog weg komen uit de onderste regionen…

Hellas 3 - DIOS

DIOS zal tegen het laaggeklasseerde Hellas niet in de problemen komen.

SOS-Kwieksport - Sittardia

Tja, SOS… Lees op het forum in een ander topic dat het er intern rommelt? Gebeurd natuurlijk snel als het sportief even tegenzit. Ook deze week zullen ze geen aanspraak op de twee punten kunnen maken lijkt me.

• Robdk

Ik denk dat de keeper van het regioteam nog in de kroeg zit:)-D

Die heeft tijdens de Limburgse Handbaldagen €500 gewonnen door de lat te raken van de middellijn;)

Proficiat daarmee trouwens

• duhh

Gemini - Jawasport/Ventura

Ik schat Ventura dit seizoen iets hoger in dan Gemini.

V&L - v.d. Voort/Quintus 2

V&L gaat thuis geen punten verliezen.

Wings - Witte Ster'75

Wings thuis is duidelijk sterker dan Witte Ster.

Atomium'61 - Regioteam CAD2M

Geen moeite voor Atomium. Zijn thuis sterker dan uit.

Hellas 3 - DIOS

Zal denk ik een wedstrijd worden met weinig doelpunten. Wanneer Dios eenmaal door heeft dat Hellas echt snelheid tekort komt wordt het een gemakkelijke wedstrijd voor DIOS.

SOS-Kwieksport - Sittardia

Niet teveel worden aan vuil maken. SOS is overduidelijk de zwakste ploeg van de competitie.

• lefthanded

Ik heb gehoord dat bij SOS de vaste keeper, die van vorig jaar, weer terug is van reizen. Ook zijn hun rechteropbouwer en linkerhoek weer terug van blessure. Hun keeper van nu is eigenlijk hun cirkelspeler van vorig jaar. klopt dit?? Als ze nu eens echt gaan handballen en net zo gaan spelen als vorig jaar, dan pakken ze nog genoeg punten om in de hoofdklasse te blijven hangen.

• alex

nee hoor

lukt niet

• Hendrik16

aangezien de topic over de interne problemen bij sos is verwijdert zal er echt wel iets aan de hand zijn. Ben benieuwd zondag.

• BBBrrrrrrr

zullen alle wedstrijden wel doorgaan morgen en zondag?

Ze verwachten nogal veel sneeuw en andere rottigheid het weekend,

• lopje

laten we het hopen van wel,

maar je weet het nooit,kan per regio verschillen denk ik.

allemaal toch een leuke wedstrijd toe gewenst