De kerstdiners achter de rug, vanavond nog wat oliebollen en dan op naar de volgende ronde.Iemand trouwens al een idee wanneer de afgelaste wedstrijden uit de vorige ronde worden ingehaald???
Gemini - Jawasport/Ventura
Twee ploegen die het gewend zijn om zonder hars te spelen… Kan spannend worden… Ik tip Gemini vanwege het thuisvoordeel
V&L - v.d. Voort/Quintus 2
Op papier een topper, alleen wel gespeeld op zaterdagavond op het moment dat ook Heren 1 van Quintus tegen directe volger op de ranglijst Loreal moet. Ik geloof dat Quintus dus niet compleet zal kunnen afreizen. Punten blijven dan ook bij de Geleense ploeg in de pocket.
Wings - Witte Ster'75
Wings corrigeerd zijn foutje van de afgelopen speelronde in een spannende wedstrijd.
Atomium'61 - Regioteam CAD2M
Het regioteam krijgt de laatste weken na een goede start toch wat klappen te verduren. Hoe is het met de mentale weerbaarheid bij de Doetinchemmers? Er staat weer een lastige pot voor ze te wachten. Atomium zal toch moeten winnen wil het nog weg komen uit de onderste regionen…
Hellas 3 - DIOS
DIOS zal tegen het laaggeklasseerde Hellas niet in de problemen komen.
SOS-Kwieksport - Sittardia
Tja, SOS… Lees op het forum in een ander topic dat het er intern rommelt? Gebeurd natuurlijk snel als het sportief even tegenzit. Ook deze week zullen ze geen aanspraak op de twee punten kunnen maken lijkt me.