Voorspelling Hoofdklasse A Heren Ronde 11

• Woutje Wachtmans

De laatste ronde van de eerste helft van de competitie in het eerste competitie weekend van 2010. Voor een aantal ploegen een kans om nog punten te pakken om uit de gevarenzone te blijven en voor een aantal ploegen is het noodzakelijk om punten te pakken om bovenin mee te blijven draaien.

HVBS - Mannak/Hurry Up-HVC 2

Ook deze keer pakt Hurry Up geen punten in een uitwedstrijd: 28-20

Hellas 2 - Univé/Achilles

Een wedstrijd met veel doelpunten, waar de bezoekers uiteindelijk aan het langste eind trekken, omdat ze net iets beter verdedigen: 31-34

FHC - FIQAS/ Aalsmeer 3

De bezoekers zullen proberen met minimale inspanning de punten uit Friesland mee te nemen. Helaas voor hen, komen ze dan bedrogen uit, want de Friezen zullen er voor vechten! 27-25

Venus/Nieuwegein 2 - CSV

Eenvoudige overwinning voor de jongens uit Nieuwegein. 30-20

Vrone - GOconnectIT/Fortissimo

Vrone is thuis veeeeel beter dan in uitwedstrijden. De verdediging van fortsiimo zal de doorslag geven, maar het zal niet zonder slag of stoot gaan. 25-28

VVW - Celeritas

VVW zal over Celeritas heenlopen. 35-22

• nr8

HVBS wil aanklampen bij de middenmoot, thuis moet dit zeker wel te doen zijn, 25-20

Ik ga voor winst Hellas, 32-30

FHC - FIQAS/ Aalsmeer 3

Makkie voor Aalsmeer, maar geen walk-over, 22-28

Venus/Nieuwegein 2 - CSV

Lijkt me duidelijk 33-18

Denk zeker dat het thuisvoordeel bij Vrone de doorslag geeft op een gelijk spel, 29-29

VVW - Celeritas

Walk-over VVW, 33-15

• Six

Voor het eerst kan ik zeggen dat ik oprecht geloof dat HVBS beter is dan de tegenstander, 30-24.

Hellas zal er vol voor gaan, maar zal het net niet gaan redden, 25-31.

FHC - FIQAS/ Aalsmeer 3

Aalsmeer zal zich deze wedstrijd inderdaad niet veel hoeven in te spannen, maar daardoor wordt het wel een draak van een wedstrijd, 23-29.

Venus/Nieuwegein 2 - CSV

Een goede kans voor Nieuwegein om weer eens een dikke overwinning binnen te halen, 32-21.

Ondanks dat Vrone thuis speelt, denk ik dat het niveauverschil toch te groot is, 25-29.

VVW - Celeritas

Als VVW de krachten over de hele wedstrijd spreidt, zal het makkelijk winnen, 35-24.

• Supersub

HVBS - Mannak/Hurry Up-HVC

Grote winst voor palingboeren, 34-19.

Hellas de betere ploeg als ze een beetje compleet zijn, 28-25

FHC - FIQAS/ Aalsmeer 3

Aalsmeer ruime winst 30-21.

Venus/Nieuwegein 2 - CSV

Voorlopige de laatste overwinning voor Venus,komende wedstrijden zullen ze het moeilijk hebben.27-18.

Vrone komt eraan en houd de puntjes makkelijk thuis 28-22.

VVW - Celeritas

Ruime winst VVW,Celiritas zal het moeilijk krijgen 2e seizoens helft.35-23

• toerist

Zal een kleine overwinning worden voor de Hurry's,willen toch in de hoofdklasse blijven en nemen extra veteranen mee naar paling city.20-21

Hellas zal extra middelen extern gaan inzetten om het de koploper moeilijk te gaan maken,gelijkspel 24-24

FHC - FIQAS/ Aalsmeer 3

Aalsmeer zal niet gemotiveerd zijn tegen zwak FHC,puntjes blijven in Friesland 26-24.

Venus/Nieuwegein 2 - CSV

Venus zal makkelijk winnen van zwak Csv,33-18.

Fortisimo zal vrone op kracht kapot spelen.25-30

VVW - Celeritas

VVW zal over Celeritas heenlopen. 35-22

• Rammer

HVBS - HurryUp2 => HVBS heeft een goeie reeks gemaakt en denk dat ze die doorzetten 32 - 23

Hellas2 - Achilles => Hellas in goeie doen moet de koploper kunnen pakken. 28 - 26.

FHC - Aalsmeer => Makkie voor aalsmeer. 18 - 31

Nieuwegein - CSV => Nieuwegein thuis dus de punten blijven in de sauna. 33 - 25

Vrone - Fortissimo => Vrone thuis blijkbaar een stuk beter dan uit maar toch de punten mee naar cothen. 23 - 28

VVW - Celeritas => Celeritas kan weer met lege handen naar huis. 33 - 26

• Tonijn

Hurry Up haalt alleen spelers (oud spelers) van hoger team als ze thuis spelen. Dus ik verwacht niet anders dan overwinning voor HVBS; 28-21.

Jullie weten wat ik van het handbalspel van Achilles vind. Maar of Hellas 2 punten gaat pakken, dat denk ik niet. Hellas zit beetje in dipje dus ik ga voor; 28-33.

FHC - FIQAS/ Aalsmeer 3

Arme scheidsrechters!! Die krijgen een wedstrijd met veel en vaak grove overtredingen, veel zeiken en zeuren en zuigende spelers en tenslotte ook nog eens stuitend lelijk handbal.

De vraag is of Aalsmeer voltallig afreist naar het Noorden, ik denk het niet; 25-24.

Venus/Nieuwegein 2 - CSV

Iedereen erover eens dat Nieuwegein 2 dit wel even doet; 32-22.

Fortissimo had tegen einde vorig jaar leuke reeks, en Vrone heeft stijgende lijn te pakken. Na Hellas - Unive is dit wel, op enige afstand, de andere interessante wedstrijd; Vrone defintief de middenmoot in of blijft Fortissimo bovenaan meedoen?

Bij twijfel gok ik vaak op thuisvoordeel, dit keer eens niet; 25-29.

VVW - Celeritas

Iedereen erover eens dat VVW wint, enige discussie is over het doelsaldo! 31-20!

• Memo

Hurry up haalt zaterdag geen spelers van een hoger team hoor, die halen ze allemaal uit het 3e ( regioklasse A) maar die oudjes zullen uit denk ik niet snel meegaan.

• Alejandro

Hoewel onduidelijk is wat er dit weekend wel en niet gespeeld gaat worden wegens het weer, toch mijn voorspellingen:

Sneeuwradar.nl vertelt mij dat de auto's van Hurry Up 2 morgen ingesneeuwd zijn. Mochten zij wel in Bunschoten geraken, verliezen ze. 28-24

Klapper van de week. Denk dat Achilles de ongeslagen reeks nog net weet door te trekken met een gelijkspel. 32-32

FHC - FIQAS/ Aalsmeer 3

Als het spelletje schaatsen heette, dan zou FHC hoge ogen gooien, maar dit spelletje heet handbal. 22-32

Venus/Nieuwegein 2 - CSV

In een straal van 2 km om de Galecop heen is alle sneeuw gesmolten door de warmte uit de hal. CSV weet niet wat ze zien en beseffen maandag pas dat ze verloren hebben. 27-22

In de Oostwal is het nog kouder dan erbuiten. Spelers van Fortissimo raken onderkoeld en weten niet te winnen. 31-29

VVW - Celeritas

Na de wedstrijd heeft VVW nog genoeg energie over voor een schaatsmarathon. 34-24

• AnoniemeArie

Leuke winterse voorspelling van de man met de exotische naam.. (tu)