Ronde 11 Hoofdklasse A dames

• Handbalgirly

GIBO Groep/Kwiek 2 - Westsite

T+A/VOC Amsterdam 2 - DOS

Havas - VZV

Auto van Ewijk/LHC - DTS'48

VVW - Borhave

ZAP - Nieuw Heeten

Een paar spannende wedstrijden deze week. In de stand zal nu ook meer duidelijk worden.

Ik denk het volgende:

Westsite wint. Bezig met een steigende lijn, zal deze doorzetten tegen het technisch sterke, maar fysiek zwakke kwiek.

Vind ik een moeilijk, ik denk VOC, maar ik hoop DOS dus hup DOS!

VZV wint. Die zijn echt 10x sneller dan HAVAS.

Zal er om hangen, denk toch dat DTS aan het langste eind trekt, LHC degradatiekandidaat. Jammer het zijn allemaal jonge meiden, waarvan er een aantal toch al 6 jaar in de hoofdklasse spelen. Zou toch zeggen dat die vooruit zijn gegaan, jammer.

VVW wint thuisvoordeel, zal het verlies van vorig jaar goed willen maken.

ZAP wint, Nieuw Heeten komt echt veel te kort dit jaar.

Ik ben benieuwd wat de kenners er van vinden.

• tsja

De kenners ??? wanneer ben je een kenner handbalgirly ;)

Maar ik moet zeggen je bent er vroeg bij gezien ronde 11 pas in het weekend van 9 & 10 jan 2010 gespeeld gaat worden.

Weet iemand wanneer de inhaal wedstrijden gespeeld gaan worden ?

DOS - ZAP

Westsite - VVW

Ronde 11

DOS, zullen dan wel weer compleet zijn en zullen op ervaring de jonge honden van VOC afremmen

Kwiek, gaan per week beter spelen zal een nek aan nek race worden maar kwiek wint

VZV, VZV compleet gaat winnen van HAVAS, niet compleet zal HAVAS ervan door gaan met de punten

LHC, thuisvoordeel en als de coach weer een leuke switch in zijn dekking maakt weet DTS niet wat hun overkomt

VVW, VVW gewoon de betere ploeg

ZAP, ZAP idem als VVW

• blabla

DOS compleet? dan levert VOC hun eerste punten in, ze spelen toch graag hun spelletje via de circel of met passeren, dus als DOS niet te ver uitstapt, en de ook de break nog kunnen afstoppen van de amsterdamse dames zijn ze gegarandeerd winnaar.

Kwiek, dit team wint op snelheid van Westside.

VZV gaat winnen zonder Veltmaat is Havas een stuk minder

LHC pakt het thuisvoordeel en moet thuis de punten pakken

Borhave want die pakt VVW opdezelfde manier aan en dan wordt het moeilijk voor de noordhollanders

ZAP overduidelijk, Nieuw Heeten schiet te kort.

• BOOM

Meningen zijn verdeeld over Kwiek tegen Westsite, VVW tegen Borhave, LHC tegen DTS.

Daarnaast gokken jullie allemaal op DOS. Ik denk ook dat VOC punten gaat knoeien de tweede helft van het seizoen. IDD een goede tip van blijkbaar een kenner. Zorg dat de cirkel niet aangespeeld kan worden en haal de snelle aanval eruit, dan kom je al een heel eind.

Mijn mening over de verdeelde meningen: WESTSITE, VVW, LHC

Waarom? Ik heb geen idee, kan het ook op drie gelijke spelen gooien!

• ...

Maakt mij niet uit wie er wint, zolang het maar niet VOC en DOS zijn!!!

• Handbalgirly

Nou het loopt wel altijd storm met de reacties voor deze klasse!!

Ik zie op de NHV site nog steeds geen inhaalwestrijden staan. Weet iemand wanneer die gespeeld gaan worden???

• tsja

Ja het is inderdaad tam dit keer.

Inderdaad weet iemand al iets over de inhaalwedstrijden die nog gespeeld moeten gaan worden ?

En daarbij heb ik ook ergens gelezen dat de wedstrijd DTS - DOS afgelopen weekend gespeeld zou worden inplaats van in ronde 15, hoe is dat afgelopen ? en hoezo is deze wedstrijd eerder gespeeld ?

• ..........?

jij hoopt dus op gelijk spel ofzo?

• ...

Ik hoop op een regelementaire fout en dan 2 punten in mindering!

• Opbouwer

Westsite - VVW Donderdag 21 januari tijd: ???