Je mist nu wel de basis middenverdediging Wirtz en Thiam, aanvallend ben ik het met je eens dat zoveelmogelijk jonkies moeten spelen maar in de dekking kunnen we Rob goed gebruiken
De dekking is inderdaad de belangrijkste reden om iemand als rob erbij te halen. Aanvallend kunnen die jonge jongens misschien ook nog wel uit de voeten, maar ga maar aan ‘n keeper vragen of die er plezier in heeft om op de LHD 4 keer 40 ballen uit z’n doel te moeten rapen. Ik denk dat het grootste deel van het publiek het ook leuker zal vinden als de locale ploeg op z'n minst ‘n beetje tegenstand kan bieden. Dat d’r ‘n stel in oranje geklede debielen op de tribune zit die liever ziet dat Lions afgaat zal die rus niet meenemen in z’n besluit om wel of geen gastspelers mee te laten doen. De LHD zal de komende jaren vast nog wel doorgaan dus die broekies krijgen hun kans ook nog wel als ze er klaar voor zijn.
de vraag is of je iemand bij een team moet halen die ernormaal nooit speelt. Brengt dit een meer waarde op? Rob is een goede speler, absoluut, maar zou hij een meer waarde kunnen zijn voor de Lions op de LHD? ik hoop het voor Rob van harte, maar ik denk van niet. Jammer. Ze zouden niemand een gastspeler erbij moeten laten komen. Kom toch gewoon met je eigen team. Kan iedereen een mooie ervaring opdoen. Kijk maar eens naar de leeftijd van Pŏlva Serviti. Daar zie je ook een ontzettende jonge ploeg.
Groet
Q
Wat een gezeik allemaal. 1 gastspeler…. waar maken jullie je druk om. Het gaat ook om mensen te trekken naar dat toernooi en die willen ook wat zien. Kom op gasten laat het lekker zo en laat ze het verder intern uitvechten over wel of geen jeugd meenemen. Vrolijke feestdagen en ik hoop dat het een gaaf toernooi wordt daar.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?