Eigenlijk ben ik niet eens met je stelling. LHD is jarenlang een goede gelegenheid geweest om jonge spelers een kans te geven en laten ruiken aan het internationaal hoger liggende niveau. Vorig jaar speelde er een ploeg mee waar de gemiddelde leeftijd onder de 20 was, en die zijn ook niet onder het parket geschopt. En zover ik me kan herinneren waren mensen niet eens zo ontevreden over het vertoonde spel van de ploeg en werd er zelfs een keert gestunt tegen de Tunesische ploeg. Dus waarom geen jonge spelers van Lions 2 de kans geven als er een positie openvalt.
Gastspelers die jarenlang voor 1 van de drie clubs erbij pakken is misschien wel leuk, omdat de achterban dat waardeert. Maar je kunt ook stellen wat de reden is voor zulke jongens op nu niet bij Lions te spelen? Dat is ook niet helemaal zuivere koffie. Het mes snijdt dus aan 2 kanten.
Geef in ieder geval zo'n jonge jongen eens het voordeel van de twijfel, want wat maakt het nu uit of je 7e op de LHD wordt als 1 vd 2 limburgse teams? Het gaat erom dat je boven deze ploeg eindigt in de competitie!
Verder kan het mij niet zoveel interesseren wie er voor de limburgse ploegen op het veld komen. Welke gastspelers ze ook binnenhalen, ze kunnen toch niet mee met het internationale niveau. Hoe jammerlijk dat ook is, daar doet zelfs de cirkelloper van de nummer 1 in belgië niks aan.