VZV speelde zonder Riekie en tja dat is toch echt de motor van VZV.
Maar als Riekie niet mee doet hebben we dan gelijk geen VZV TV meer Rob???
wat VVW niet gespeelt KWIEK wel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mooi excuus “het weer” denk eigenlijk dat er moet staan we zijn niet compleet vanwege blesuren leed. komt dat even mooi uit.
SLAP
ALSOF VVW met het open baar vervoer komt duhhhhhh slappe hap
Mss een optie voor het NHV om de wedstrijd van KWIEK over te laten spelen meiden hebben natuurlijk een barre tocht gehad wellicht te laat aan gekomen geen goede voorbereiding zou denk wel zo eerlijk zijn.
vzv misten 2 speelsters waarvan voc er 5 misten. 3 a jeugd speelsters doen er mee. van 2 meiden waren de pasjes niet dus hadden we in het begin maar 1 wisseltje. de moeder van esmee dekker was zo aardig en heeft haar id op gehaald ! dus hadden we even meer lucht en konden in de 2de helft meer breacks gelopen worden. Dat was ook de opdracht.groetjes how knows
Helemaal mee eens, in deze weer omstandigheden vind ik het juist een verstandigen keuzen om niet te gaan spelen. dat kwiek dat wel doet moeten hun weten. van vvw vind ik dit een verstandige keuzen. zap is toch ook niet naar dos gereden is dat dan ook slap???? Vind ik niet, ook de voetbal had alles er uit gegooit, jullie moeten niet zo zeuren want dit keer heeft vvw geen wedstrijd gespeeld en nog zeuren op die club, Zielig hoor!!!!
Groetjes VOC-fan
Hallo mensen,
ik zie heel veel speculaties over VOC 2.
Ik wil hier even duidelijk maken dat VOC2 géen meiden van VOC1 haalt, maar dat er bepaalde meiden in VOC 2 zijn die het aankunnen om óók met VOC 1 mee te doen. Ik vind het heel jammer dat mensen praten en praten, terwijl zij eigelijk van niks weten.
ik hoop hiermee toch een beetje de vooroordelen uit de wereld te helpen.
groetjes.
Ik speel zelf bij Westsite…
Natuurlijk wel jammer dat de wedstrijd niet doorging, maar geef VVW toch groot gelijk…
Het was bar slecht weer en had eigenlijk al de avond ervoor het idee dat het niet door zou gaan….
Het blijft een spelletje hoor, en als je daar gevaarlijke streken voor uit moet halen….
Laat dan maar.
Dus VVW we zien jullie binnenkort wel weer als de weg op een normale manier begaanbaar is.
Liever een leuke pot zonder halsbrekende toeren….
Groetjes een Westsite speelster…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?