Dames Hoofdklasse A

• Hoppa

WESTSITE - VVW afgelast!

• opbouw

dos- zap ook afgelast!

• Supporter

DTS - KWIEK 24-22

• Handbalgirly

Dus Kwiek is helemaal van Raalte naar Hoogkarspel gekomen en VVW kan geen eens dat kleine stukje naar Amsterdam??? Bizar.

Maar ja in het Oosten zijn ze dit barre weer wel gewend natuurlijk.

• BOOM

Borhave - Havas 32:25

Nieuw Heeten - Auto van Ewijk/LHC 22:20

VZV - T+A/VOC Amsterdam 2 22:34

DOS - ZAP Afgelast

DTS'48 - GIBO Groep/Kwiek 2 24-22

Westsite - VVW Afgelast

Geen verassingen zo te zien!

VZV dus echt geen titelkandidaat. VOC word gewoon kampioen.

Ik vind het spannender wie er gaan degraderen!! Kom maar op met de gokjes.

Ik zeg: LHC en DTS

• Joop

Jij zit trouwens ook met je kont achter de computer de uitslagen te lezen Handbalgirly!!

jij had ook wel naar een wedstrijd kunnen gaan in plaats van VVW weer in een kwaad daglicht te zetten.

Ze hebben gelijk met dit weer ga je niet de weg op.

En nog wat het is niet eens en niet geen eens.

• Jane Do

Zijn jullie ook zo benieuwd wie wie is?????

Mijn teamgenootjes van VVW zijn razend benieuwd! Wat vervelend nou dat je iedere keer je naam kan veranderen he haha

By the way jammer dat we niet hoefde te spelen vandaag.. Maar ja safety first!

En voor de geintresseerde ik denk dat iedereen liever had gespeeld, maar het sneeuwde echt hard en de wegen waren super glad. Een verstandige keuze van het NHV dit keer.

Dat Kwiek wel is gekomen moeten ze lekker zelf weten. Wij blijven lekker binnen, kijken of er nog een leuke wedstrijd te zien is op VZV TV!

Ik wens iedereen prettige kerstdagen!!! en zie jullie bij het oh zo gezellige oliebollentoernooi waar VVW dames 1 om 19:40 uu tegen VOC 3 speelt.

Tja welke naam zal ik deze keer gebruiken?????

• Handbalgirly

Ik ga toch niet met dit slechte weer de weg op Joop??!!!!! Veel te gevaarlijk……

• blabla

slecht weer of niet, kwiek gaat wel (200km) maar degene die minder als 50km moet rijden gaat niet, is geen discussie maar een vaststaand feit.

en niet zeuren de snelwegen waren goed.

• Handbalgirly

Chapeau voor kwiek, 200km gereden voor zero points!