Zoals verwacht wint Swift Helmond van Jupiter. 28-27.
Zeer zwakke pot van Jupiter. Swift had wel de juiste beleving bij de wedstrijd en heeft heel de wedstrijd aan de goede kant van de score gestaan
goed omschreven ruud terecht verloren… maar wel onnodig… waar swift helmond rustig kalm bleef bij de afronding en opbouw. blinkte wij uit in het opwarmen van de keeper met 100% kansen (stuk of 20) de nek op te wringen..
op het laatst onterecht nog de mogelijkheid om zelfs te winnen, maar ook deze kansen en mogelijkheden werde vakkundig de nek om gewrongen.
Was trouwens een zeer faire pot, met goed fluitend koppel en voor ons een minder einde
Blerick - VHC 27-20 (12-11)
Een gekke pot waar VHC goed begon of Blerick slecht met tussenstanden van 16 en 2-7.Hierna Blerick 8x scorend achter elkaar en een ruststand van 12-11. 2e helft warrend fluitend koppel aan beide zijde en waar VHC met 2 veldspelers heeft gestaan. Blerick kon niet scoren en VHC scoorde wel met 2 spelers (!!!?). Hierna nam trok Blerick de wedstrijd naar zich toe en liep uit naar een verdiende overwinning.
Het blijft spannend onderin !!!!!
Namens de selectie van Blerick iedereen fijne kerstdagen en en een knallend 2010.
inderdaad ….
3 minuten voor tijd nog 3 achter en dan 4 persoonlijke fouten en je keeper voor LUL zetten omdat we het alleen gaan proberen.
Over scheidsrechters ga ik niet meer uitwijdden. Maar lees het verslag van NOAV - VHC terug en dan de reactie van NOAV supporter. Dit was namelijk hetzelfde koppel!!
Sorry dat ik het zeg, maar er werden weer enkele houthak overtredingen gemaakt die niet bestraft werden, en dat wij dan zelf met 2 man op het veld komen te staan is erg vreemd………
Maar in ieder geval volgend jaar beter….. Fijne kerstdagen, en een goede jaar wisseling gewenst. En kijk uit met vuurwerk ;-) !!
Beste handbal liefhebbers,
Wat een mooie competitie hebben we toch. Lijkt het er eerst op dat Jupiter zonder problemen het seizoen gaat pakken, wordt het ineens toch spannend. En waar wij (Swift H) eerts nog in de middenmoot staan te ballen kunnen na 2 topwedstrijden ineens naar de 2e plek stijgen. En onderin kan ook nog vanalles gebeuren. Ik vind het een leuke competitie de Regio B. Met leuke ploegen erin en vooral sportief. B.v. Blerick stond bekend als de Houthakkers, maar ze hebben dit jaar zeker laten zien dat ze wel degelijk zonder houthakken kunnen handballen. Waar ze volgens mij vooral veel pech hebben gehad. En VHC die toch nog een hele aardige ploeg hebben neergezet zonder 2 erg belangrijke spelers erbij( Jeroen en Sander). Jammer van de smalle selectie.
En wat gisteren betreft, ik vond het een hele goeie pot en wat ik denk is dat Jupiter wat moeite heeft tegen een defensieve en compacte 6-0 dekking. Ik vond dat Ralph de enige was die er in de 2e helft grip op kreeg en daarom gaven we hem ook man dekking. Ik denk een leuke wedstrijd om naar te kijken. Juupkes, bedankt voor de leuke en sportieve pot en ook voor de punten natuurlijk. Tot in Eersel.
Ik wens iedereen een fijne Kerst en een heel gelukkig nieuwjaar en laten we er weer een mooie 2e helft van maken.
Ouwe Rot.
Ventje ik ben het niet helemaal eens met de houthak ovetredingen. Er waren stevige overtredingen (ook van de zijde van VHC) maar houthakken NEE !!!. We willen nogmaals van het houthak imago af en ik denk dat we dat dit seizoen en vorig seizoen hebben laten zien dat het ons aardig lukt. Handbal blijft een stevige contact sport en ik vond dat wij en VHC het binnen het normale spel deden.
Haha, ik heb de qoute even terug gelezen;)!
Ha-stu - NOAV 25-28.
Daar was het leidende duo ook zeer nadrukkelijk aanwezig!! Eerst komen ze te laat (wat begrijpelijk is). Onder de wedstrijd, cirkel verdedigen bij ons was een 7m voor Ha-stu(ook al werd je vanaf de 9m de cirkel in geploegd!! Aan de andere zeide was cirkel verdedigen indringen tegen. Ik heb na de wedstrijd nog gevraagd naar een uitleg, en dat was dat het lag aan de loop beweging binnen de cirkel…? Hier heb ik het maar bij gelaten en ben heerlijk onder de koude douches gesprongen voor de lange reis terug. Verder was het een sportieve wedstrijd van beide ploegen.
Iedereen een fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar.
Hey Wasbaer, ik heb jullie vorig jaar geprezen dat het houthakken minder was geworden. En ik zeg ook niet dat nu de hele wedstrijd houthakken was.. Maar enkele verdedigende akties waren niet gepast. Van de zijkant duwen en spelers tussen 2 man sandwichen zijn toch echt houthak overtredingen. Overall ben ik ook van mening dat jullie minder grof verdedigen, maar ik zei ook enkele houthak verdedigen. Maarja als overtredingen niet bestraft worden, moet ik jullie gelijk geven. Want dan is een verdedigde speler = een niet scorende speler. En dat leidt tot een 27-20 overwinning……
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?