In memoriam: René Weber

• Jos

Mede namens mijn koppelgenoot George van Leeuwen wil ik familie en vrienden van René Weber heel veel sterkte toewensen!

Zilvester heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van je “maatje”! Het zal vreemd zijn René niet meer in het veld of langs het veld te zien. We zullen hem ook missen op de bijeenkomsten van scheidsrechters. Hij had altijd goede adviezen voor zijn collega scheidsrechters en kon soms heel gevat uit de hoek komen. Het zal stil zijn zonder hem!

Jos Reincke

• worlds best referss

Ook namens mijn koppelmaat Frank Verbruggen, mijn vrouw Petra Koopmans en haar maatje Rene Inpijn van harte gecondoleerd. Wij zullen Rene gedenken als een gedreven peersoonlijkheid met een geheel eigen mening en inbreng. Rene Rust In Vrede!!!

Fred Koopmans

• Patrick Aten

Stom verbaast toen ik het hoorde van Rene. Ik heb als onderhoudsmonteur gewerkt bij DSM en heb dus veel mogen leren van Rene, Rene stond altijd voor je klaar en een grap en een grol hoorde daar natuurlijk bij.

Ook waren de oudejaarsrecepties bij DSM een soort stand up comedian als Rene op het podium trad en of de koningin er nou bij stond daar had Rene maling aan en iedereen kon het van hem hebben omdat het een zeer gewaard persoon was.

Ik wil zijn vrouw, familieleden,vrienden, kennissen en de collega's van DSM heel veel sterkte toewensen met dit grote verlies.

• Ronald Koorevaar

Aloha René,

Effe pauze ! . .. voor een shaggie?

Waar ben ik, en waar gaat het over.

'T gaat je goed gozer.

Was in de Margriethal om je een goede reis toe te wensen.

Trouwens, heel erg veel mensen waren in ons Schiedam om je nog even te zien en te groeten.

Weet niet of je ons allemaal hebt kunnen zien, maar het was wel een ReneWeber-afscheid.

Respect heb ik voor je broer Ron, Loes, je vriend Hans, je schoonzus, maar bovenal je moeder, schoonmoeder en Karin.

Vergeten doe ik je niet.